Blog

OCR – skanowanie dokumentów nigdy nie było tak proste!

Prowadząc biznes warto mieć finanse pod kontrolą, dlatego gdy decydujesz się na program sprzedażowy – wybieraj taki, który automatycznie wygeneruje statystyki dotyczące Twoich obrotów. System, który w znacznym stopniu ułatwi Ci zarządzanie firmą. Korzystając z tego typu programu na bieżąco będziesz miał podgląd zarówno do faktur sprzedażowych jak i kosztowych. Programu, który poprzez automatyzację np. […]

Czytaj dalej

Jak można wykorzystać CRM w biurze rachunkowym?

Prowadzenie biura rachunkowego nie jest łatwym zadaniem, zwłaszcza że ciąży na Tobie podwójna odpowiedzialność związana zarówno z Twoim biznesem jak i obsługiwanego Klienta. Nawet drobny błąd może mieć poważne konsekwencje prawne. Aby zniwelować ryzyko związane z przegapieniem terminu lub pomyłką – świetnym pomysłem jest wdrożenie CRM, który usprawni pracę firmy. W dzisiejszym artykule podpowiem Ci […]

Czytaj dalej

Integracja z systemami księgowymi – jak automatycznie rozliczyć umowy

Wychodząc naprzeciw potrzebom biur rachunkowych stworzyliśmy system, który ma za zadanie ułatwić prace. Niezależnie od tego z jakiego programu księgowego korzystasz – nasz program jest w stanie się z nim zintegrować. Poprzez zaciągnięcie danych ilościowych z programów typu Insert, Comarch bądź Sage nasza aplikacja sama rozliczy Twoje umowy z kontrahentami. Program także na podstawie rozliczeń […]

Czytaj dalej

Usługi dodatkowe – dlaczego biura rachunkowe nie rozliczają Klientów na ich podstawie?

Usługi dodatkowe, a właściwie ich rozliczanie, w wykonaniu przez biura rachunkowe bywa problematyczne. Część biur rezygnuje z takich naliczeń świadomie, obawiając się oburzenia, a co gorsza utraty klientów – bo przecież w innych biurach jest „taniej”. Natomiast druga część nie zdaje sobie sprawy, ile czasu oraz pieniędzy ucieka im przez przysłowiowe palce. W dzisiejszym artykule […]

Czytaj dalej

Skomplikowany cennik to nie problem dla modułu Umowy365.

Korzystanie z programu Umowy365 ma za zadanie przede wszystkim ułatwić pracę. Jego głównym zadaniem jest zautomatyzowanie rozliczeń z klientami. Niezależnie od tego z jakiego rodzaju cennika korzystasz – program jest przygotowany na wszystkie możliwości. Doświadczenie jakie zdobyliśmy podczas rozmów z naszymi klientami pozwoliło nam przygotować program tak, aby KAŻDE biuro rachunkowe dostrzegło korzyści z pracy […]

Czytaj dalej

Jak zdefiniować umowy w programie Umowy365?

Moduł Umowy365 ma za zadanie przede wszystkim ułatwić i przyspieszyć prace firmom, które rozliczają się comiesięcznie ze swoimi kontrahentami. Dobrym przykładem jest obsługa księgowa. Pracownicy biur rachunkowych często przechowują mnóstwo dokumentów, umów, upoważnień itd. Korzystanie z programu Umowy365 pomoże im się odnaleźć w natłoku papierologii. Umowy na podstawie szablonu W przypadku gdy umowy z kontrahentami […]

Czytaj dalej


Skip to content