Nadszedł ten moment, na który część z naszych Klientów już od jakiegoś czasu czekała. To właśnie dziś swoją premierę ma – Strefa Klienta. Narzędzie łączące w sobie wszystkie najistotniejsze funkcje, które usprawnią Waszą komunikację z Klientami.  Korzystanie z niej sprawi, że będą oni zawsze na bieżąco. Ponadto korzystanie z niej wyeliminuje w jakimś stopniu telefony z pytaniami, ponieważ Klienci będą mieli wszystkie informacje dostępne w jednym miejscu. Poznaj możliwości jakie daje Strefa Klienta w systemie Firmotron.pl.

Dostęp do umów

Jeśli korzystasz z modułu Umowy365, masz możliwość udostępniania ich swoim kontrahentom poprzez Strefę Klienta. Z tego poziomu mogą umowę nie tylko pobrać, ale także zdalnie zaakceptować jej warunki. Akceptacja jest kilkuetapowa m.in. poprzez weryfikację mailową. Znacznie skraca to czas, który poświęcamy na podpisywanie umów. Korzystając z tej formy kontraktowania wszystkie niezbędne informacje zarówno Ty jak i Klient macie na wyciągnięcie ręki.

Dostęp do faktur

W każdej chwili Klient ma możliwość sprawdzenia swoich należności. Dzięki przejrzystym statusom ma na bieżąco informację na przykład czy dany dokument został już opłacony bądź kiedy jest termin jego płatności. Z poziomu Strefy Klienta może także podejrzeć lub pobrać fakturę.

Zgłoszenia serwisowe

Jeśli chcesz udostępnić Klientom dostęp do zgłoszeń serwisowych – możesz to zrobić wykorzystując Strefę Klienta systemu Firmotron. W zakładce zgłoszenia mogą sprawdzić na jakim etapie realizacji jest dany ticket bądź też założyć nowe zgłoszenie serwisowe. Co istotne Klient z tego poziomu ma również podgląd do wprowadzanych przez serwisantów notatek – usprawnia to komunikację dwustronna. Chcesz wiedzieć więcej? Przeczytaj artykuł na temat rodzajów zgłoszeń serwisowych KLIK.

Ofertowanie i zamówienia w Strefie Klienta

Korzystając z CRM365 masz możliwość zdalnego ofertowania. Oferta, którą przygotujesz z poziomu programu od razu jest widoczna w Strefie Klienta ze statusem do akceptacji. W przypadku gdy przygotujesz propozycje wariantowe, Klient ma możliwość zaznaczenia opcji, która go interesuje. Podobnie jak w przypadku umów – akceptacja ofert jest dwuetapowa. W Strefie Klienta każdy Twój kontrahent ma także dostęp do zamówień/zleceń w rozbiciu na statusy, również tych historycznych. Dzięki temu będzie wiedział jaki jest planowy termin realizacji i na jakim etapie jest obsługa jego zamówienia.

Dostęp do wydarzeń

Jeśli pracujesz na module EventManager365, Twoi klienci z poziomu Strefy Klienta mogą mieć dostęp do wydarzeń, do których są przypisani. Przejrzysty widok każdego eventu zawiera najistotniejsze informację m.in. agendę, harmonogram zajęć, udostępnione dokumenty czy też zaliczenia. W przypadku wydarzeń online jest także możliwość połączenia się przez system.

Korzystanie ze Strefy Klienta jest oczywiście dla Twoich kontrahentów bezpłatne. To Ty jako administrator nadajesz uprawnienia do widoczności poszczególnych informacji oraz zakładasz im konta dostępowe. Dosłownie w kilku krokach możesz przenieść swój biznes na wyższy poziom i stać się bardziej konkurencjyny na rynku.