Pytania i odpowiedzi

W jaki sposób, po okresie testowania programu Serwis365, mogę dalej korzystać z tej aplikacji?

Po okresie testowym, przy kolejnej próbie logowania, wyświetli się komunikat: „brak licencji, Twoja firma nie posiada licencji na dostęp do tego modułu lub minął termin jej ważności” oraz informacja:  „Przejdź na stronę główną aby kupić licencję”

Po kliknięciu w link program kieruje na stronę z opcjami wyboru aplikacji oraz cennikiem. Po dokonaniu wyboru i kliknięciu „przejdź dalej” oraz dokonaniu płatności, można nadal korzystać z aplikacji.

W jakie dni można się z Wami kontaktować telefonicznie?

Przez  5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00  do  16.00 można kontaktować się z nami telefonicznie. Zachęcamy również do kontaktu mailowego. W sytuacjach awaryjnych również można się z nami kontaktować mailowo poza w/w godzinami, na pewno odpowiemy. Wszystkie dane kontaktowe znajdują się w zakładce „Kontakt” na naszej stronie.

W jaki sposób mogę zarejestrować się do Firmotronu i poszczególnych modułów?

Na stronie https://firmotron.pl/ w prawnej górnej części ekranu znajduje się przycisk „załóż konto”, klikając na przycisk, przechodzisz do rejestracji. Pojawi się formularz rejestracyjny, po wypełnieniu wszystkich danych i potwierdzeniu linku aktywacyjnego, zostanie założone konto na platformie Firmotron.

Jak mam dodać proces windykacji do faktury?

Przejdź do zakładki „dokumenty” – „faktury”, następnie wybierz dokument do którego chcesz dołączyć proces windykacji i naciśnij „edytuj”. Po lewej stronie na końcu dokumentu wybierz przycisk „pokaż ustawienia zaawansowane”, następnie wybierz „dodaj lub zmień proces windykacji” i zatwierdź. W ten sposób dodaje się standardowy proces systemowy. Aby zmienić standardowy proces windykacji  w „ustawieniach” – „faktura”, zakładka ’windykacja” wybierz „dodaj proces” i w tym miejscu ustalasz własny proces windykacji. Możesz również wprowadzić własne szablony maili windykacyjnych, wybierając „dodaj szablon„, w którym ustala się treść maili.

Mam licencję na 3 osoby. Gdzie dodaje się użytkowników do modułu?

Po zalogowaniu się do Firmotronu, w prawym górnym rogu ekranu znajdują się „Ustawienia”. Klikając na zakładkę „Ustawienia ogólne”, należy wybrać „Użytkownicy” i „Dodaj użytkownika”. W tym miejscu wpisuje się dane kolejnych użytkowników, wybierając również moduły do których będą mieli dostęp.  W tym miejscu określa się również uprawnienia użytkowników.

Czy jest dostępna aplikacja mobilna do Firmotronu?

Tak, aby móc korzystać z aplikacji mobilnej należy podczas korzystania z modułu np. CRM365 na telefonie, wybrać w prawej, górnej części ekranu awatar (inicjały), rozwiną się „Ustawienia”. Z tego miejsca możesz pobrać aplikację mobilną na telefon.

Jak wygenerować plik JPK w programie Faktura365?

Aby eksportować dane zawarte w dokumentach przejdź do zakładki „dokumenty” – „faktury”, wybierz przycisk „Wygeneruj JPK” i określ zakres dat dokumentów, na podstawie których generujesz JPK.

Prowadzę firmę, która organizuje eventy i potrzebuję aplikacji, która pomoże mi w publikacji wydarzenia, rezerwacji miejsc, kalkulacji kosztów. Czy posiadacie takie rozwiązanie?

Tak, w Firmotronie jest dostępna aplikacja EventManager365. Jest doskonałym narzędziem do kompleksowej rejestracji osób na szkolenia, warsztaty, konferencje, kongresy itp. Za pomocą aplikacji można publikować wydarzenie, stworzyć wstępny kosztorys, rezerwować miejsca. Automatyczne generowanie raportów umożliwi szybkie tworzenie list obecności czy też identyfikatorów dla uczestników. Więcej informacji na temat programu i cenniku w zakładce  „Nasze moduły”.

Ile osób może korzystać tylko z czatu na Firmotronie, jeśli mam wykupioną licencję na 3 osoby na CRM365 i Umowy365? Często pracujemy zdalnie, czy jest możliwość, aby więcej osób korzystało z czatu?

Tak, z czatu na pulpicie Firmotronu, tak jak i z funkcji tam dostępnych (kalendarz, lista zadań) może korzystać dowolna ilość osób z firmy, bez względu na ilość osób mających dostęp do poszczególnych modułów. Nie ponosi się przy tym dodatkowych opłat.

Czy jeżeli w trakcie używania programu okaże się, że chciałabym dodać jakąś funkcjonalność, lub coś zmienić, czy jest to możliwe?

Wszystkie nasze aplikacje powstały we współpracy z przedsiębiorcami, którzy dawali nam cenne wskazówki rozwijające moduły Firmotronu. Dlatego każda informacja dotycząca modułów jest dla nas bardzo cenna i oczywiście będziemy rozmawiać z Panią o możliwościach wprowadzania  zaproponowanych zmian w aplikacji.

Gdzie mogę znaleźć szczegółowe instrukcje dotyczące obsługi modułów?

Po zarejestrowaniu się do Firmotronu i uruchomieniu wersji testowej wybranego modułu, w zakładkach dostępny  jest FAQ.  Tam znajdują się najważniejsze informacje dotyczące obsługi poszczególnych aplikacji. Oczywiście możliwa jest również prezentacja zdalna lub spotkanie w trakcie którego omówimy funkcjonalności.