Event Manager365 – po co korzystać z wielu aplikacji skoro wszystko można mieć w jednej?
Każdy event jest nie lada wyzwaniem, ponieważ wymaga sporego nakładu pracy i dobrej organizacji działań. O sukcesie wydarzenia decyduje wiele czynników między innymi dobra organizacja pracy całego zespołu projektowego. Firmy takie jak Twoja szukają rozwiązań, które ułatwiłyby im delegowanie, realizację jak również kontrolę powierzonych zadań. Przekopując Internet trafiamy na artykuły z serii “3,5,7…niezbędnych aplikacji dla Event Managera” tylko po co? Skoro u nas możesz mieć WSZYSTKO W JEDNYM MIEJSCU.
Lista zadań “to do” dla Event Manager
Pierwszą i zarazem najważniejszą rzeczą, od której powinien zacząć pracę każdy Event Manager jest stworzenie listy zadań. Bardzo dobrze funkcjonującym narzędziem do tworzenia tzw. „to do list” jest nasz moduł CRM365. Korzystanie z niego ma na celu uporządkowanie pracy zespołu zgodnie z ustalonym procesem, przekazywanie zadań do poszczególnych współpracowników oraz kontrolę postępów ich realizacji. Dzięki temu w każdej chwili masz możliwość sprawdzenia jakim etapie jest dany projekt. Więcej informacji na temat modułu znajdziesz TU.
Komunikacja to podstawa
Równie bardzo ważnym elementem pracy Event Managera jest doskonała komunikacja – w Firmotronie zapewnia ją wbudowany komunikator, który jest integralną częścią systemu. Umożliwia on prowadzenie czatu, videorozmowy oraz przesyłanie plików między pracownikami. Co istotne jest również w nim opcja tworzenia grup projektowych. Korzystając z tej funkcji możesz wyeliminować zewnętrzne komunikatory typu messenger czy też zoom. Po szczegóły zajrzyj TU.
Szczegóły dotyczące eventów
Kolejnym modułem systemu Firmoton jest EventManager365. To właśnie w tym miejscu możesz sprawnie zarządzać eventami. Program ułatwi Ci m.in. tworzenie oraz planowanie wydarzeń, prowadzenia eventów online czy też przypisywanie kontrahentów i uczestników do wydarzeń. EventManager365 pozwala również na publikowanie eventów z możliwością zapisów przez stronę. O tych i wielu innych funkcjonalnościach przeczytasz na stronie naszego programu.
Dokumenty związane z eventem
Organizując eventy przez Twoje biurko przewija się mnóstwo dokumentów związanych z organizacją wydarzeń. Czasami ciężko jest zapanować nad przytłaczającą papierologią nie wspominając o znalezieniu w danym momencie konkretnego dokumentu dotyczącego eventu. Tu z pomocą przychodzi kolejny moduł, który również jest integralną częścią Firmotronu – Dokumenty365. Masz możliwość gromadzenia w nim każdego rodzaju plików począwszy do zawieranych umów z kontrahentami aż po wszystkie założone rezerwacje (na przykład związane z miejscem wydarzenia). Oczywiście każdy dokument może być dostępny dla innych pracowników w zależności od nadanych im uprawnień. Po szczegóły zapraszam TU.
Jeśli nadal zastanawiasz się czy Firmotron mógłby również sprawdzić się w Twojej firmie – skontaktuj się z nami. Chętnie opowiemy jakie korzyści płyną z pracy na naszych modułach. Pamiętaj, że decydując się na pracę w jednym systemie wszystkie informacje masz w jednym miejscu i nie musisz ponosić dodatkowych kosztów związanych w wdrożeniami i szkoleniami od wielu dostawców.