EventManager365

 Wszystkie wydarzenia pod kontrolą!

Organizujesz eventy? Nasz program to dla Ciebie strzał w dziesiątkę! Stworzyliśmy aplikację, która jest dostosowana do Twoich potrzeb i co najważniejsze – ułatwi Ci pracę. EventManager365 jest doskonałym narzędziem do kompleksowej rejestracji osób na szkolenia, warsztaty, konferencje, kongresy itp. Automatyczne generowanie dokumentów umożliwia szybkie tworzenie list obecności czy też zaświadczeń. Każdy przygotowany event możesz opublikować na stronie internetowej w postaci linku, dzięki czemu trafisz do większej liczby odbiorców.

Program sprawdza się znakomicie w przypadku SZKÓŁ JĘZYKOWYCH. Jeśli w danym terminie sala lub lektor są zajęci – system Cię o tym poinformuje. Korzystając z EventManager365 – możesz prowadzić zajęcia online.

Dzięki aplikacji masz możliwość :

  • Sprawnego zarządzania wydarzeniami oraz eventami,
  • Tworzenia oraz planowania wydarzeń otwartych lub zamkniętych,
  • Organizowania wydarzeń kilkugodzinnych, kilkudniowych lub z harmonogramem,
  • Prowadzenia zajęć online,
  • Zapraszania osób z zewnątrz do uczestnictwa w Twoim wydarzeniu,
  • Tworzenia bazy uczestników i przypisywania ich do właściwych spotkań,
  • Dodawania kontrahentów z innych modułów,
  • Decydowania o dostępności stworzonego przez Ciebie miejsca,
  • Ustawienia wybranego kontrahenta jako domyślnego płatnika wydarzenia,
  • Układania quizów oraz ankiet

Zarejestruj się i wypróbuj program za darmo przez 30 dni!

Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami.

Najważniejsze cechy EventManager365

Rodzaje wydarzeń

W zależności od tego jaki rodzaj wydarzenia wybierzesz podczas tworzenia eventu – takie zakładki się pokażą. Dostępne są m.in. agenda, sponsorzy, kontrahenci, wydatki i wpływy, promocja – to Ty decydujesz, z których chcesz korzystać i mają być widoczne w panelu wydarzenia. Rodzaj wydarzenia może mieć swoją numerację. Można także w rodzajach wydarzeń  ustawić maile, które będą wysyłać się automatycznie do klientów.

Zajęcia online

Korzystając z EventManager365 możesz w zupełności wyeliminować inne programy do komunikacji zdalnej z klientem. Dzięki naszej funkcjonalności możesz prowadzić zajęcia czy szkolenia online. Wystarczy, że udostępnisz danemu użytkownikowi możliwość logowania się do tzw. Strefy Klienta.

Poza możliwością przeprowadzania spotkań online z tego poziomu, użytkownik może sprawdzić informacje dotyczące wydarzeń, do których jest przypisany, zrobić udostępnione quizy lub zaliczenia. Ponadto ma wgląd do wygenerowanych dokumentów.

Wynajem sal

Jeśli masz w swojej ofercie wynajem np. sal szkoleniowych wyjdź naprzeciw odbiorcom i udostępnij możliwość rezerwacji ze swojej strony internetowej. To Ty decydujesz jaka jest stawka za wynajem, definiujesz dostępne godziny oraz ustalasz terminy wykluczeń.

Program pilnuje zajętości sal – w związku z tym masz pewność, że zajęcia nie nałożą się na siebie. Tak samo sytuacja wygląda w przypadku podpiętych pracowników do wydarzeń – program kontroluje, aby nie zdarzyło się, że prowadzą kilka szkoleń jednocześnie.

Przejrzysty panel wydarzenia

Za pomocą kilku prostych kliknięć jesteś w stanie stworzyć nowe wydarzenie. Po najechaniu kursorem na konkretny termin w kalendarzu – otworzy się okno, w którym uzupełniasz podstawowe dane dotyczące eventu. Podczas tworzenia warto przypisać do niego kategorię, która ułatwi późniejsze wyszukiwanie. Wprowadzone informacje będą widoczne w panelu wydarzenia.

Z poziomu panelu wydarzenia możesz generować harmonogram. Dzięki temu nie będziesz musiał dodawać każdego zajęcia osobno – system zrobi to za Ciebie!

Publikacja wydarzenia

Jeśli zależy Ci na tym, aby wydarzenia, które organizujesz były publiczne – wystarczy, że podczas tworzenia to zaznaczysz. Wtedy dotrzesz do większej liczby odbiorców, a co za tym idzie? Będziesz bardziej widoczny w sieci! Pamiętaj, że każda forma promocji wpływa pozytywnie na wizerunek Twojej firmy 🙂

Uczestnik po wypełnieniu wymaganych pól i zatwierdzeniu swojego udziału – automatycznie otrzymuje maila z potwierdzeniem zapisu, a Ty od razu widzisz go w programie. Jednak pamiętaj, że uczestnik zostanie dodany do wydarzenia – dopiero w momencie, kiedy go zatwierdzisz.

W przypadku gdy liczba dostępnych miejsc na wydarzeniu się skończy – możliwość zapisu ze strony nie będzie możliwa – wyeliminuje to wszelkie nieporozumienia.

Szablony wydruków i wiadomości

Program sam generuje dokumenty dotyczące uczestników jak i samych wydarzeń. W prosty sposób przygotujesz listę czy też zaświadczenia. Wystarczy, że wprowadzisz do systemu szablony wydruku.

Ponadto masz możliwość automatycznego wysyłania maili. Program w odpowiednim momencie wyśle Klientowi wcześniej zdefiniowaną wiadomość dotyczącą m.in. dodania uczestnika, potwierdzenia obecności uczestnika lub potwierdzenia rezerwacji.

Masz także możliwość wprowadzania dokumentów wymaganych od uczestników. Wygląda to na tej zasadzie, że Ty definiujesz jaki plik jest Ci potrzebny od osób dołączonych do danego wydarzenia, zaznaczasz jako „dokument wymagany”, nadajesz nazwę z opisem i gotowe! Każdy uczestnik w swojej Strefie Klienta zobaczy, że musi go dołączyć.

Cennik i funkcjonalności

Basic

Optimum

PRO

od 39 zł

od 71 zł

od 103 zł

za rok
za rok
za rok
Wypróbuj!
to nic nie kosztuje.
Wypróbuj!
to nic nie kosztuje.
Wypróbuj!
to nic nie kosztuje.
 
Najczęściej wybierane!
Polecany!
Tworzenie wydarzeń prywatnych lub publicznych
Tworzenie wydarzeń online
Generowanie harmonogramu wydarzenia
Podgląd kalendarza z wydarzeniami
Dodawanie uczestników do wydarzeń
Generowanie listy obecności
Generowanie dokumentów
Dodawanie kontrahentów do wydarzeń
Kalkulacja rentowności wydarzenia
Definiowanie kontrahenta zlecającego
Definiowanie Sponsorów
Potwierdzanie uczestnictwa
Ustawianie dostępności miejsc
Określenie zakresu wyświetlanych godzin w kalendarzu
Rozliczanie wydarzeń
Możliwość ustalenia ceny jednostkowej lub całkowitej wydarzenia
Tworzenie agendy wydarzenia
Szablony e-mail
Automatyczna wysyłka e-mail
Zarządzanie rodzajami wydarzeń
Zarządzanie numeracją
Możliwość wydrukowania kalendarza
Notatki
Statystyki wydarzeń
Szyfrowanie danych
Bieżące aktualizacje programu
Wsparcie techniczne
Publikowanie wydarzeń
 
Publikowanie formularza zgłoszeniowego
 
Możliwość rezerwacji sali ze strony internetowej
 
Zarządzanie dostępem do miejsc
 
Tworzenie Quizów
 
 
>
Panel do logowania dla Uczestnika
 
 
Dostęp do modułu Dokumenty365
 
 
Udostępnianie dokumentów klientom
 
 
Dołączanie przez uczestników wymaganych dokumentów
 
 

Sprawdź pozostałe moduły

Ikona modułu Magazyn365