Sposoby na zapominalskich. Co zrobić aby pracownik pamiętał o terminowym realizowaniu zadań?

Mamy dla Ciebie rozwiązanie, które sprawnie poukłada Twoją pracę. Jeśli żółte karteczki coraz bardziej zasłaniają ekran Twojego monitora, a mimo to po prostu zapominasz o realizacji niektórych zadań – to dobry moment żeby zastanowić się nad wdrożeniem odpowiedniego CRM. Programu, który będzie Twoją „wirtualną sekretarką”. Systemu, który będzie pamiętać za Ciebie o zadaniach do wykonania. Aplikacji, która będzie dla Ciebie wsparciem.

Realizacja zadań według określonego schematu pomaga…

Nie ważne czy obsługujesz jednego czy kilkuset klientów miesięcznie – w większości przypadków ta obsługa ma ten sam rytm. Wykonujesz za każdym razem te same czynności. Zatrzymaj się na chwile i pomyśl jak wygląda u Ciebie proces realizacji zlecenia krok po kroku. Układając sobie kolejno etapy obsługi masz gwarancję tego, że nic więcej Ci nie umknie.

Jak prawidłowo zdefiniować proces krok po kroku

Etapy procesu, które stworzyłeś powinieneś móc zdefiniować według standardowych zasad działania w firmie. To Ty zdecydowałeś kiedy jaki etap ma zostać wykonany czy jest on zależny od innego, kto jest za niego odpowiedzialny i ile trwa. Przydatne podczas tworzenia procesu może być również dodanie etapu decyzyjnego, który będzie wpływać na dalsze kroki w obsłudze realizacji zamówienia. Te wszystkie funkcjonalności znajdziesz w CRM365. W momencie gdy gotowy, stworzony już proces podepniesz do danego zamówienia – etapy rozdzielą się pomiędzy przypisanymi wykonawcami. Dzięki temu każdy z pracowników będzie wiedział co i kiedy ma do zrobienia. W przypadku nie wykonania zadania w odpowiednim terminie – system CRM365 poinformuje Cię o tym, że dany element wymaga uwagi.

Cykliczna obsługa zamówień

W przypadku gdy danego kontrahenta obsługujesz co miesiąc tym samym procesem – powinieneś móc ustawić zlecenia cykliczne. Dzięki temu z początkiem każdego kolejnego miesiąca te same zadania ponownie przypiszą się do wykonawców. Takie możliwości ma nasz system CRM365.

Kontrola managerska powierzonych zadań

Przypisując zamówienie innym pracownikom powinieneś mieć kontrolę nad  terminowością etapów jego realizacji. Korzystając z CRM365 w szybki sposób możesz sprawdzić czy dany element został zrealizowany w czasie.  

Jak widzisz istnieje wiele sposobów na to aby proces sprzedaży przebiegał prawidłowo. Decydując się na system, wybierz taki który będzie wspierał Twoich pracowników, a nie przeszkadzał im w realizowaniu zadań. Program, który wyeliminuje błędy, dzięki któremu będziesz mógł skupić się na pozyskiwaniu kolejnych zadowolonych klientów.