W przypadku firm świadczących usługi serwisowe podobnie zresztą jak w innych branżach bardzo ważną rolę odgrywa raportowanie i analiza. To właśnie dzięki statystykom możesz wyciągać wnioski związane z prowadzeniem swojego biznesu. Z pomocą w raportowaniu przychodzi moduł Serwis365. Korzystając z naszego programu będziesz zawsze na bieżąco. Sprawdź jakie możliwości daje system.

Raporty zgłoszeń

Przechodząc do „zadań” do dyspozycji masz kilka zakładek. Z tego poziomu sprawdzisz ile zadań przydzielonych jest do Ciebie, ale także ile i komu zleciłeś realizację innych ticketów. Masz wiekszą kontrolę czy zgłoszenia realizowane są w terminie, czy też czas ich planowanego rozpoczęcia już minął. Widoki zawierają także główne informacje serwisowe m.in. rodzaj i opis zgłoszenia, kontrahenta którego dotyczy dany problem, ale też kto ma wykonać ticket i kto go zlecał.

Raport z podziałem na Kontrahentów

W tym widoku masz możliwość sprawdzenia ilości zadań jakie zostały zrealizowane w wybranym okresie dla każdego kontrahenta. Program informuje w jaki sposób były zgłaszane tickety. Więcej na ten temat przeczytasz TU. Co więcej – określi łączny czas poświęcony na obsługę Klienta. W przypadku gdy korzystasz z modułu Umowy365 i w nim definiujesz warunki serwisowe w raporcie będziesz mógł sprawdzić ile było godzin realizowanych w ramach umowy a ile dodatkowo płatnych. Na podstawie tych danych dosłownie w dwóch krokach wystawisz fakturę. Z tego poziomu możesz także generować i wysyłać raporty Kontrahentom.

Raport z podziałem na pracowników

W tym widoku masz możliwość sprawdzenia ile dany pracownik obsłużył ticketów. Statystyki pokazują zadania zrealizowane w terminie, po terminie jak również te niewykonane. Korzystając z tego raportu będziesz mógł szybko ocenić czy któryś z Twoich pracowników jest przeciążony bądź ma jeszcze moce przerobowe aby obsłużyć kolejnych Klientów.

Raport z podziałem na SLA

Każdy Kontrahent, z którym zawierasz umowę serwisową może mieć określone indywidualne warunki SLA. Pracując na naszym systemie w szybki sposób sprawdzisz ile trwała zarówno reakcja na tickety nie jak i ich realizacja w wybranym okresie czasowym. Raporty generują się w zależności od rodzajów zgłoszeń.

Każdy rodzaj raportu systemowego masz możliwość wygenerowania zarówno do PDF jaki i xls. Jest to świetny sposób na analizę sytuacji firmy. Możesz przy pomocy kilku kliknięć sprawdzić na przykład obłożenie pracowników. Możesz też kontrolować ilości zadań bądź czasy związane z ich realizacją np. w danym dniu.