Zadbaj o Klienta na każdym etapie współpracy!
Serwis365 to program stworzonym do zarządzania serwisem i reklamacjami. Jest aplikacją, którą można dostosować praktycznie do każdego rodzaju branży. Staraliśmy się stworzyć program na tyle intuicyjny, aby zwiększył efektywność pracy w firmach, jednocześnie nie paraliżując ich działań.
Podstawowe funkcje w Serwisie365:
W Serwisie365 możesz przypisać zadania konkretnym pracownikom oraz określić ich termin wykonania – program automatycznie będzie przypominał im o terminach wykonania zadań.
Dzięki możliwości określania czasu realizacji zadań serwisowych i przypisywanych im statusów, powstają statystyki realizacji powierzonych zadań pracownikom. Określają one liczbę oraz czas realizacji zadań.
W przypadku kiedy stosujesz się do metodyki SCRUM – nasz program w znacznym stopniu pomoże Ci ułożyć pracę zespołu. Metoda scrumowa zaszyta w Serwis365 dostarcza konkretnych narzędzi do szacowania, a także monitorowania postępu pracy.
Podłączenie skrzynki pocztowej (poprzez IMAP) umożliwia automatyczne tworzenie zadań na podstawie wiadomości przychodzących z autoryzowanych adresów mailowych. Daje również możliwość przyjmowania zgłoszeń z formularza umieszczonego na stronie www Twojej firmy.
Posiadając modułu Serwis365, możemy dodatkowo pobrać aplikację mobilną, co w przypadku pracowników terenowych, jest dużym ułatwieniem. Mogą oni w dowolnym miejscu np. podejrzeć zlecone zadanie i dane klienta.
System ticketowy kieruje wiadomości na skrzynkę mailową obsługiwaną przez cały zespół. Nawet po rozdzieleniu zadań czy nieobecność pracownika nie zaburza procesu obsługi w Twojej firmie – wszyscy konsultanci mają dostęp do pełnej historii rozmowy z kontrahentem.