Serwis365

Zadbaj o Klienta na każdym etapie współpracy!

Serwis365 to program stworzonym do zarządzania serwisem i reklamacjami. Jest aplikacją, którą można dostosować praktycznie do każdego rodzaju branży. Staraliśmy się stworzyć program na tyle intuicyjny, aby zwiększył efektywność pracy w firmach, jednocześnie nie paraliżując ich działań.

Podstawowe funkcje w Serwisie365:

  • Tworzenie zadań na podstawie maila
  • Przypisywanie statusów do zadań
  • Możliwość sprawdzenia statusu na stronie
  • Podłączanie skrzynki IMAP, szablony maili
  • Rozliczanie czasu pracy serwisantów
  • Definiowanie opiekuna kontrahenta

Kup teraz

Wypróbuj za darmo przez 30 dni!

Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami.

Najważniejsze cechy Serwis365

Przypominanie o zadaniach

W Serwisie365  możesz  przypisać  zadania konkretnym pracownikom oraz określić ich termin wykonania – program automatycznie będzie przypominał im o terminach wykonania zadań.

Statystyki realizacji zadań serwisowych

Dzięki możliwości określania czasu realizacji zadań serwisowych i przypisywanych im statusów, powstają statystyki realizacji powierzonych zadań pracownikom. Określają one liczbę oraz czas realizacji zadań.

SCRUM

W przypadku kiedy stosujesz się do metodyki SCRUM – nasz program w znacznym stopniu pomoże Ci ułożyć pracę zespołu. Metoda scrumowa zaszyta w Serwis365 dostarcza konkretnych narzędzi do szacowania, a także monitorowania postępu pracy.

Integracja z Twoją stroną www

Podłączenie skrzynki pocztowej (poprzez IMAP) umożliwia automatyczne tworzenie zadań na podstawie wiadomości przychodzących z autoryzowanych adresów mailowych. Daje również możliwość przyjmowania zgłoszeń z formularza umieszczonego na stronie www Twojej firmy.

Dostępna wersja mobilna

Posiadając modułu Serwis365, możemy dodatkowo pobrać aplikację mobilną, co w przypadku pracowników terenowych, jest dużym ułatwieniem. Mogą oni w dowolnym miejscu np. podejrzeć zlecone zadanie i dane klienta.

Jak to działa?

System ticketowy kieruje wiadomości na skrzynkę mailową obsługiwaną przez cały zespół. Nawet po rozdzieleniu zadań czy nieobecność pracownika nie zaburza procesu obsługi w Twojej firmie – wszyscy konsultanci mają dostęp do pełnej historii rozmowy z kontrahentem.

Cennik i funkcjonalności

.cennik-opis{ text-align: left;} .cennik-ikona { color: #d5127b; font-size: 120% } .cennik-opcja { } .cennik-cena { } .cennik-opis-ceny { line-height: 0.9; margin: -10px auto 16px; } .cennik-haslo { padding: 16px 2px; line-height: 1.1; } .cennik-tick {color: #151515; font-size: 140%; font-weight: 600;} .cennik-button-kup { /*color: white; background-color: #d5127b; border-radius: 4px; border: 1px solid black; line-height: 1.1; padding: 8px 5px; margin: 10px auto; box-sizing: border-box;*/ line-height: 1.1; }

Basic

Optimum

PRO

od 39 zł

od 79 zł

od 95 zł

całkowity koszt miesięczny
całkowity koszt miesięczny
całkowity koszt miesięczny
Wypróbuj!
to nic nie kosztuje.
Wypróbuj!
to nic nie kosztuje.
Wypróbuj!
to nic nie kosztuje.
 
Najczęściej wybierane!
Polecany!
Tworzenie zadań na podstawie maila
Przypisywanie statusów do zadań
Możliwość sprawdzenia statusu na stronie
Podłączanie skrzynki IMAP
Odpowiadanie na maila
Formularz zgłoszeniowy
Hierarchizacja użytkowników
Poczta przychodząca
Szablony maili
Definiowanie stopek
Numeracja zadań
Wsparcie techniczne
Szyfrowanie danych
Statystyki dotyczące realizacji zgłoszeń
Statystyki dotyczące kategorii zgłoszenia, pracowników i kontrahentów
Ocena realizacji zlecenia
Średni czas realizacji zgłoszenia
Możliwość oznaczania poczty jako SPAM
Przypisywanie kontrahenta do kilku adresów mailowych
Zatwierdzanie zadań
Ponowne otwarcie zgłoszenia
Tworzenie korespondencji wewnętrznej między pracownikami
Wystawianie faktur poprzez połączenie z modułem Fv365
Definiowanie godzin pracy
Umowy serwisowe
Możliwość zmiany czasu realizacji zgłoszenia
Dodatkowe informacje o kontrahencie
Aplikacja mobilna
Notatki
Możliwość anulowania zadań
Automatyczna wysyłka powiadomień mailowych
Możliwość opóźnienia momentu rejestracji zadania po jego otrzymaniu
Zdalna pomoc
SCRUM
Ustawienia dotyczące sprintu
Możliwość podłączania dokumentów (załączników) do zadania
 
Możliwość podłączania wielu dokumentów na raz
 
Informacje o warunkach umowy dot. jakości usług (np. SLA)
 
Tworzenie bazy wiedzy
 
Raportowanie czasu pracy serwisantów
 
Rozliczanie czasu pracy serwisantów
 
 
Automatyczna wysyłka raportów i rozliczeń do kontrahentów
 
 
Podłączanie dowolnej liczby skrzynek IMAP
 
 
Podłączanie prywatnych skrzynek IMAP
 
 
Zadania złożone
 
 
Definiowanie opiekuna kontrahenta
 
 
Definiowanie domyślnych serwisantów dla kategorii
 
 
Możliwość tworzenia projektów w module CRM na podstawie zadań zdefiniowanych w Serwisie
 
 
Możliwość tworzenia zamówień w module CRM na podstawie zadań zdefiniowanych w Serwisie
 
 

Sprawdź pozostałe moduły

Ikona modułu Magazyn365 Fioletowe, kwadratowe logo modułu CentrumInformacji365 z literami Ci
Skip to content