Astronauta jest gotowy, by pomagać Naszym Klientom!
Jakiś czas temu, stworzyliśmy dla Was narzędzie, które w znacznym stopniu usprawnia komunikację z naszym działem serwisowym. Mowa tu o naszym Astronaucie, widocznym w prawym dolnym rogu ekranu, bezpośrednio po zalogowaniu do modułu Firmotron. Nasz astronauta nie jest botem, który ma gotowe szablony odpowiedzi na zadawane przez Ciebie pytania, a MY!
Więc pisząc do astronauty, komunikujesz się z osobami z naszego pokładu.
W jaki sposób może Ci pomóc Astronauta:
Połączenia wideo
Rozpoczynając nowy wątek z zapytaniem, nasi specjaliści mogą zaprosić Cię do rozmowy wideo – oczywiście jeśli wyrażasz na to zgodę. Taki sposób komunikacji daje Ci możliwość, swobodnego komunikowania się z naszym zespołem. Możesz podczas połączenia udostępnić swój ekran, tak aby nasz dział IT szybciej potrafił zidentyfikować źródło problemu.
Udostępnianie sesji
Każdemu z naszych serwisantów, możesz udostępnić bieżącą sesję logowania. Nasi specjaliści mają możliwość przełączenia się tymczasowo na Twoje konto i z Twojej perspektywy sprawdzenia gdzie pojawił się problem. Dzięki tej funkcji mogą wprowadzić modyfikacje czy dać trafne wskazówki.
Przesyłanie dodatkowych informacji
Do każdego wysłanego zapytania, masz możliwość dołączenia wybranych plików czy też zrobionych zrzutów ekranu. Takim ruchem usprawnisz pracę naszym serwisantom i dasz im punkt zaczepienia, jak również skrócisz czas oczekiwania na odpowiedź zwrotną.
Astronauta zawsze stoi na staży
Do obsługi astronauty skierowana jest część naszego zespołu. W przypadku gdy zgłosisz potrzebę pomocy związaną z obsługą systemu, możesz mieć pewność, że za każdym razem otrzymasz wyczerpujące odpowiedzi na nurtujące Cię pytania.
A więc teraz wiesz co robić!
Jeśli masz pytania lub jakiekolwiek wątpliwości – czym prędzej pisz do Astronauty.