Podsumowanie roku 2023 – sprawdź jak rozwijał się Firmotron
Rok 2023 w Firmotronie upłynął nam pod znakiem wielu pozytywnych zmian, nowych pomysłów i wyzwań, które stawialiście przed nami. Robimy wszystko żeby funkcjonalności, które wprowadzamy – ułatwiły Wam codzienną pracę. W dzisiejszym zagonionym świecie wiemy, że każda godzina jest dla Was bardzo ważna więc automatyzacje, które udostępniliśmy w tym roku w Firmotronie – pozwolą Wam zaoszczędzić ten cenny czas. Przegląd wszystkich najważniejszych wydarzeń można zobaczyć poniżej. Możemy również zdradzić, że także w kolejnych miesiącach jest na co czekać.
Gabinet365 Beauty
To nasz najnowszy moduł, który już ma swoich fanów! Program powstał z myślą o branży beauty. Najistotniejsze funkcje jakie znajdziesz w programie to m.in. możliwość ustawiania godzin pracy poszczególnych pracowników i przypisywanie ich do danej usługi, definiowanie stanowisk, wysyłanie przypomnień sms do Klientów przed wizyta i co najważniejsze! APLIKACJA MOBILNA DLA ZESPOŁU. Więcej na jej temat przeczytasz TU.
Nowości w EventManager365
Czy event to także szkolenie bądź kurs języka obcego? Oczywiście! Włączając w module EventManager365 “tryb firmy szkoleniowej” rozwija się wachlarz możliwości jakie daje program. W tym roku dodaliśmy kolejne funkcjonalności ułatwiające pracę firmom szkoleniowym. Wśród nich m.in nowoczesna Strefa Słuchacza, automatyczne rozliczanie zajęć poprzez integracje z modułem Umowy365 czy też wystawianie faktur z poziomu EventManager365. Warto wspomnieć, że została również udostępniona możliwość prowadzenia videorozmów z poziomu mobilki.
Nowości w Kadry365
W przypadku tego modułu także pojawiło się kilka nowych pomysłów, które oczywiście wdrożyliśmy. Wśród nich można wymienić np. akceptację urlopów zgodną ze strukturą firmy czy też możliwość dodawania kilku umów na jednego pracownika. Od strony pracowniczej m.in. automatyczną wysyłkę maili z informacja o wniosku, zaakceptowaniu i odrzuceniu urlopu bądź informację o planowanej nieobecności. I jeszcze wisienka na torcie, a właściwie – “kropka”, która jest widoczna dla wszystkich pracowników na czacie Firmotronowym – informuje nas ona czy dany pracownik jest w konkretnym momencie dostępny w pracy czy też nie ma go w firmie.
Nowości w Serwis365
Tutaj także pojawiło się kilka nowości min. integracja z CRM365 dająca możliwość tworzenia zgłoszeń z poziomu zamówienia. Kolejnym elementem jest integracja z modułem Umowy365 dzięki, której macie możliwość rozliczania Klientów na podstawie ilości zgłoszeń bądź czasu poświęconego ich realizacji. Wprowadzono także zasoby i kalendarz z kontrolą zajętości pracowników. Dzięki temu program automatyczne podpowiada najbliższy wolny termin, w którym można rozpocząć realizację zgłoszenia.
W planach na najbliższe miesiące jest stworzenie jednolitego dla wszystkich modułów widoku panelu kontrahenta, który będzie zawierał w sobie najważniejsze dane dotyczące Klientów. Planujemy również podłączenie do VoIP, udostępnienie nowej jeszcze lepszej wersji aplikacji mobilnej, możliwość przechowywania plików na własnych serwerach ftp lub dropbox i utworzenie tablicy Kanban.
Zapytacie co dalej? Cześć z Was zdążyła nas już poznać na tyle, że wiecie iż nie boimy się nowych wyzwań. Jeśli sprawią one, że Wasza praca stanie się jeszcze łatwiejsza i przyjemniejsza – wchodzimy w to!