Planowanie pracy. Czy istnieje CRM, który będzie za mnie pamiętał o wszystkim?

Zastanów się na spokojnie, ile razy zdarzyło Ci się zapomnieć o wykonaniu telefonu do kontrahenta? Ile razy zapomniałeś przekazać ważne informacji swojemu współpracownikowi? Ile kosztowało Cię przeoczenie terminu spotkania z kontrahentem? Na te i wiele innych pytań szukają odpowiedzi osoby decydujące się na wdrożenie systemu informatycznego w firmie. Planowanie pracy ułatwi Ci wdrożenie systemu CRM.

Planowanie kontaktu jeszcze nigdy nie było tak proste

Decydując się na system musisz zadbać o to żeby był prosty w obsłudze i nie stwarzał problemów pracownikom. Planowanie kontaktu powinno zostać wykonane dosłownie przy pomocy kilku kliknięć – tak też się dzieję w naszym programie CRM365. Wystarczy wybrać konkretną datę, kontrahenta i gotowe!

Planowanie działań na wielu kontrahentach

W przypadku gdy w tym samym terminie masz do obdzwonienia wielu klientów  – na pewno ułatwi Ci to zbiorowe planowanie kontaktu. Zaznaczając hurtowo wiele firm powinieneś mieć możliwość zaplanowania na przykład telefonu do nich na konkretny dzień. Tak samo działa planowanie kontaktu dla innych członków zespołu. Znaczenie przyspieszy to pracę.

Przekazywanie zadań innym współpracownikom

Świetnym rozwiązaniem będzie także możliwość delegowania i przekazywania swoich zadań innym pracownikom. W razie nieobecności w pracy powinieneś mieć taką opcję.  W historii zadania pojawi się informacja o przekazaniu. Dzięki temu nic Ci nie umknie.

Rejestracja czasu pracy

Doskonale wpisuje się w tym miejscu rejestracja czasu dotycząca działań na kontrahencie jak i czasu poświęconego na realizacje zadań. Generując tego typu rejestry manager zespołu ma podgląd do tego ile czasu zajmuje poszczególnym pracownikom wykonywanie poszczególnych etapów pracy. Więcej na ten temat przeczytasz w naszym kolejnym artykule.

Każda firma działa według swoich zasad, dlatego decydując się na CRM – warto sprawdzić kilka dostępnych systemów na rynku. Nie decyduj się na pierwszy lepszy program, przetestuj kilka rozwiązań, sprawdź jakie mają funkcje i jak one mogą Ci pomóc w pracy. Ważne jest też wsparcie jaki otrzymujesz ze strony producenta systemu – bo przecież nikt z nas nie chciałby zostawać sam z problemem 🙂