Integracja z systemami księgowymi – jak automatycznie rozliczyć umowy
Wychodząc naprzeciw potrzebom biur rachunkowych stworzyliśmy system, który ma za zadanie ułatwić prace. Niezależnie od tego z jakiego programu księgowego korzystasz – nasz program jest w stanie się z nim zintegrować. Poprzez zaciągnięcie danych ilościowych z programów typu Insert, Comarch bądź Sage nasza aplikacja sama rozliczy Twoje umowy z kontrahentami. Program także na podstawie rozliczeń automatycznie wystawi i wyśle faktury Klientom. Nie chcemy abyś zmieniał systemu księgowego, chcemy abyś się rozwijał razem z nami, a przy okazji zaoszczędził swój cenny czas.
Skomplikowane cenniki to żaden problem
W przypadku gdy Twoje cenniki są skonstruowane w taki sposób, że wystawienie comiesięcznych faktur zajmuje Ci dłużej niż 15 minut – dołącz do grona naszych zadowolonych klientów! Program został przygotowany na wszystkie możliwe warianty zawieranych umów z klientami biur rachunkowych np.:
– obsługę księgową w formie ryczałtu
– obsługę księgową zależną od ilości dostarczonych dokumentów do biura
Co istotne w module Umowy365 jest możliwość definiowania „bramek” związanych z limitami dokumentów. Niezależnie od tego ile faktur w danym miesiącu klient dostarczy to biura – w odpowiednim przedziale będziesz mogł go automatycznie rozliczyć. Opłatę możesz naliczać zarówno od sztuki, ale też od zakresu cenowego. I co najważniejsze – to rozliczanie dzieje się automatycznie! Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o prawidłowym wprowadzeniu cennika do moduły Umowy365 – przejdź do naszego artykułu KLIK
Czy warto przymykać oko na usługi dodatkowe?
Usługi, które świadczysz dla klienta dodatkowo, są bardzo często pomijane podczas wystawiania faktur. Ale czy zastanawiałeś się kiedyś ile przez to tracisz? Podczas wdrożeń, które do tej pory zrealizowaliśmy w wielu przypadkach okazało się, że generowały one dodatkowy przychód. Co więcej biura rachunkowe nie do końca zdawały sobie sprawę z tego ile traci przez niedoliczanie ich do faktury. Czas poświęcany na przygotowanie wydawać by się mogło kilku drobnych pism czy deklaracji jest zwłaszcza w biurze rachunkowym na wagę złota. Jesteś ciekaw w jaki sposób zwiększyć obroty firmy rozliczając usługi dodatkowe – przeczytaj koniecznie ten tekst. KLIK
Uzależniając premię dla pracowników od realizacji i rejestrowania usług dodatkowych jakie świadczą dla klientów – zyskają obie strony – zarówno właściciel biura rachunkowego jak i jego pracownik.
Prawidłowo zdefiniowane umowy to podstawa
Wprowadzając do systemu umowy, które zawierasz z klientami, najistotniejsza kwestią jest prawidłowe zdefiniowanie cennika usług. To dzięki niemu jesteś w stanie automatycznie rozliczyć wszystkich swoich kontrahentów. Aby płynnie przeprowadzić proces związany z wprowadzeniem danych do systemu, warto stworzyć sobie pierwszą umowę a kolejne wystawiać na wzór. Jesteś ciekaw jak to zrobić – przeczytaj w artykule KLIK.
Ile zajęło Ci przeczytanie tego testu? 10-15 minut? Pomyśl, że właśnie w tak krótkim czasie zrobiłyby się automatycznie rozliczenia, wystawiły i wysłały faktury do setek Twoich klientów. Wydaje się niemożliwe? Przekonaj się sam jakie to proste rejestrując się na Firmotron.