CRM w biurze rachunkowym. Cykliczne zadania w formie procesów księgowo-kadrowych.

-> Zadania realizowane często po terminie

-> Dziesiątki spotkań i rozmów

-> Setki obsługiwanych klientów

-> Tysiące dokumentów, które przewijają się przez biuro

-> Brak kontroli nad tym co się dzieje…

Brzmi znajomo? Co miesiąc te same zadania do zrealizowania, a mimo wszystko zdarza Ci się coś przeoczyć. W natłoku obowiązków niejednokrotnie nie wiesz w co włożyć ręce.

Czy istnieje sposób na sprawne poukładanie zadań pracownikom?

Oczywiście! Rozwiązaniem jest narzędzie pozwalające na organizację zadań i jednoczesną ich kontrolę. W tym przypadku znakomicie sprawdzi się CRM365. Program, który daje każdemu pracownikowi poczucie panowania nad wszystkim i pomaga w wypełnianiu codziennych obowiązków.

Poznaj przykładowe możliwości jakie daje CRM:

  • Uporządkowana i gotowa lista zadań do wykonania, która generuje się automatycznie z początkiem każdego miesiąca
  • Pogrupowanie zadań dotyczących klientów w przypadku procesów księgowych jak i kadrowych
  • Ewidencja czynności obejmująca często pomijane usługi dodatkowe realizowane na rzecz Klienta
  • Automatyczne powiadomienia push lub mail wysyłane do Klienta dotyczące np. przekroczenia terminu dostarczenia dokumentów
  • Przejrzyste statusy zadań: do realizacji, w trakcje realizacji, przeterminowane, wykonane.

Zadbaj o prawidłową komunikację z Klientem

Z perspektywy prowadzenia biura rachunkowego równie istotną rolę odgrywa komunikacja z Klientem.  Ważne jest to, aby poczuł się on w pełni zaopiekowany na przykład poprzez otrzymywanie informacji dotyczących wysokości składki ZUS czy podatków. W związku z tym, że w księgowości liczy się każda minuta – wysyłka powinna dziać się automatycznie. Taką funkcjonalność znajdziesz w module CRM365. I tu niespodzianka – Twoi klienci mogą korzystać z udostępnionej im aplikacji mobilnej. Więcej na ten temat przeczytasz w artykule Aplikacja Pushek – bezpośredni kanał komunikacji z Klientem.

Zadania cykliczne to bardziej efektywna organizacja pracy

Kolejną ważną kwestią jest sprawne rozdzielenie pracy w zespole jak również kontrola związana z obłożeniem pracowników. Narzędzie powinno być bardzo intuicyjne w przypadku generowania raportów i analizie. Statystyki, które generuje system CRM365 umożliwiają na bieżąco sprawdzenie statusów związanych z terminowością wykonywanych zadań. Dzięki CRM365 wiemy, ile czasu pracownik poświęca na obsługę danego klienta, wiemy, czy jest przeciążony ogromem zadań czy też dysponuje zapasem czasu. W programie istnieje możliwość rejestracji czasu pracy. Dzięki temu możemy dokładnie określić efektywność i rodzaj wykonywanej w danym okresie pracy przez każdego księgowego.

Wdrażaj już dziś CRM365

Nie ulega wątpliwości, że nowoczesne biura rachunkowe potrzebują rozwiązań wspomagających organizację pracy, a co za tym idzie – programów automatycznie przydzielających zadania pracownikom. Zastanów się w jaki sposób możesz usprawnić pracę sobie i całemu zespołowi – zarejestruj się już dziś w systemie Firmotron i wypróbuj moduł CRM365 – ten program to strzał w dziesiątkę jeśli chodzi o obsługę procesów w biurze rachunkowym.