Logo aplikacji Pushek od Firmotronu

Aplikacja Pushek – bezpośredni kanał komunikacji z klientami

Pushek to aplikacja, dzięki której w prosty sposób możesz przekazywać informacje swoim kontrahentom. Korzystanie z niej pozwala być zawsze na bieżąco w kontakcie z użytkownikami. Jest on nieodzowną częścią systemu Firmotron – modułu CentrumInformacji365. To z tego poziomu masz możliwość zarządzania wysyłką treści. W programie od strony administracyjnej jest także opcja definiowania wiadomości push cyklicznych zarówno do wszystkich jak i do wybranych użytkowników co znacznie zautomatyzuje pracę. Masz możliwość przydzielenia odbiorcy odpowiedniej kategorii, dzięki temu w prosty sposób skierujesz wysyłkę hurtową np. do danej branży.

Powiadomienia push ułatwiają zarządzanie kontaktem z klientem

Użytkownik w określonym czasie otrzymuje wiadomości typu push na telefon. Po kliknięciu w powiadomienie może przejść bezpośrednio do aplikacji, w której będzie miał podgląd do szczegółowych informacji. Korzystając z Aplikacji Pushek masz możliwość informowania swoich odbiorców np. o promocjach, nowościach, przydzielonych zadaniach do wykonania bądź też przesyłania statystyk.

Dodatkowe funkcje Aplikacji Pushek:

  • podgląd do kalendarza, w którym widoczne są zadania przeznaczone do realizacji,
  • automatyczne odliczanie czasu do wykonania zadania,
  • komunikacja dwustronna – w szybki sposób klient będzie mógł odpowiedzieć na wiadomość,
  • definiowanie bezpośredniego opiekuna – klient będzie wiedział z kim sie kontaktować,
  • wysyłka powiadomień w formie graficznej – wykresy,
  • korzystając ze smartwatcha – na nim także otrzymasz informację o nowym powiadomieniu.

Wiadomości mogą odbierać użytkownicy, którzy mają aplikację aktualnie zainstalowaną na telefonie. Dostępna jest zarówno w systemie Android jak i IOS. Warunkiem otrzymywania powiadomień jest podpięcie się do Firmy poprzez zeskanowanie kodu QR bądź wpisanie wygenerowanego ciągu cyfr. Korzystanie z aplikacji jest bezpłatne.

Decydując się na ten rodzaj powiadomień, wcale nie oznacza to, że musisz zrezygnować z pozostałych możliwości. Prowadząc biznes swobodnie możesz korzystać z innych form komunikacji m.in wysyłki sms bądź email. O wadach i zaletach związanych z narzędziami do komunikacji z klientem – przeczytasz w innym naszym artykule. KLIK