Blog

Jak można wykorzystać CRM w biurze rachunkowym?

Prowadzenie biura rachunkowego nie jest łatwym zadaniem, zwłaszcza że ciąży na Tobie podwójna odpowiedzialność związana zarówno z Twoim biznesem jak i obsługiwanego Klienta. Nawet drobny błąd może mieć poważne konsekwencje prawne. Aby zniwelować ryzyko związane z przegapieniem terminu lub pomyłką – świetnym pomysłem jest wdrożenie CRM, który usprawni pracę firmy. W dzisiejszym artykule podpowiem Ci […]

Czytaj dalej

Integracja z systemami księgowymi – jak automatycznie rozliczyć umowy

Wychodząc naprzeciw potrzebom biur rachunkowych stworzyliśmy system, który ma za zadanie ułatwić prace. Niezależnie od tego z jakiego programu księgowego korzystasz – nasz program jest w stanie się z nim zintegrować. Poprzez zaciągnięcie danych ilościowych z programów typu Insert, Comarch bądź Sage nasza aplikacja sama rozliczy Twoje umowy z kontrahentami. Program także na podstawie rozliczeń […]

Czytaj dalej

Usługi dodatkowe – dlaczego biura rachunkowe nie rozliczają Klientów na ich podstawie?

Usługi dodatkowe, a właściwie ich rozliczanie, w wykonaniu przez biura rachunkowe bywa problematyczne. Część biur rezygnuje z takich naliczeń świadomie, obawiając się oburzenia, a co gorsza utraty klientów – bo przecież w innych biurach jest „taniej”. Natomiast druga część nie zdaje sobie sprawy, ile czasu oraz pieniędzy ucieka im przez przysłowiowe palce. W dzisiejszym artykule […]

Czytaj dalej