SLA według Wikipedii jest to umowa utrzymania i systematycznego poprawiania ustalonego między usługodawcą a usługobiorcą poziomu jakości świadczonych usług. Krótko mówiąc określenie pomiędzy dostawcą a klientem warunków świadczenia serwisu obejmujących na przykład czas reakcji i czas realizacji przeznaczony na obsługę awarii. Poniżej przedstawię kilka informacji na temat tego, jak w prosty sposób przy użyciu Serwis365 możesz zapanować nad ustaleniami z klientami.

Określenie czasu reakcji i czasu realizacji zgodnie z zapisami SLA

Z poziomu ustawień programu Serwis365 zdefiniujesz domyślne czasy reakcji i czasy realizacji dla różnego typu zgłoszeń. To Ty decydujesz jakie typy będą dostępne w programie np.: awaria, usterka, pomoc zdalna, itp. W przypadku, gdy do pracy wykorzystujesz także moduł Umowy365 możesz gromadzić w w nim informacje o zawartych umowach serwisowych. Dzięki temu masz możliwość wprowadzania odrębnych czasów reakcji i odrębnych czasów realizacji dla poszczególnych kontrahentów. Sprawdza się to zwłaszcza, gdy obsługujesz setki klientów i z każdym ustalasz indywidualne warunki świadczenia serwisu.

Domyślny opiekun klienta zgodny z zapisami SLA

Podpisując umowę serwisową z uwzględnieniem indywidualnych warunków wsparcia możesz także od razu ustanowić opiekuna dla konkretnego kontrahenta. Dzięki tej funkcjonalności zgłoszenia, które spływają od danego klienta będą automatycznie przekierowywane do odpowiedzialnej za nie osoby. Na ich podstawie automatycznie utworzy się tzw. ticket – zadanie serwisowe. Co więcej – pracownik zostanie o nim automatycznie poinformowany poprzez wiadomość e-mail oraz powiadomienie push w aplikacji mobilnej. Znacznie przyspieszy to obsługę klienta, ponieważ wyeliminuje jeden z etapów obsługi serwisu – przekazywanie zadania między pracownikami.

Autoryzowane adresy mailowe

W umowach SLA masz także możliwość zdefiniowania autoryzowanych adresów e-mailowych, z których wysyłane będą zgłoszenia serwisowe przez pracowników kontrahenta. Podpisując umowę z klientem, podaje Ci on adresy mailowe, z których mogą spływać ewentualne tickety. Jest to pewnego rodzaju forma zabezpieczenia zarówno dla Ciebie jak i dla klienta. Nikt nieuprawniony nie wpłynie na realizację umowy, na przykład poprzez wysłanie fałszywej dyspozycji.

Pamiętaj, że nasz program rozwija się również w oparciu o oczekiwania naszych użytkowników. To właśnie oni mają największy wpływ na to, jakie kolejne funkcje pojawiają się w Firmotronie. Nie czekaj i dołącz do grona naszych zadowolonych klientów. Jeśli chcesz poznać inne funkcjonalności modułu Serwis365 skorzystaj z bezpłatnej i niezobowiązującej prezentacji.