Jeśli zastanawiasz się nad tym w jaki sposób usprawnić pracę swojego zespołu serwisowego poznaj najistotniejsze funkcje jakie powinien spełniać tego typu program. Najistotniejsze jest to by ułatwił Ci on codzienną pracę a nie tylko dołożył obowiązków. W dzisiejszym artykule podpowiem Ci czym kierować się podczas wyboru takiego rozwiązania:

Wyeliminowanie telefonów serwisowych

Jeśli zależy Ci na wyeliminowaniu ciągłych telefonów od klientów – wybierz system, który udostępnia możliwość tworzenia zgłoszeń serwisowych poprzez formularz zgłoszeniowy. Plusem takiego rozwiązania jest przede wszystkim to, że system zachowuje historię zrealizowanych ticketów dla danego kontrahenta. Zawsze możesz się do nich odwołać w przypadku zgłoszenia kolejnej usterki. 

Serwis czyli kontrola realizacji zgłoszeń

Istotne jest także wsparcie w procesie planowania i realizacji zleceń różnego typu np. awarii, usterek czy też cyklicznych przeglądów. Korzystając z programu serwisowego powinieneś móc na bieżąco kontrolować to co dzieje się w Twojej firmie. Dostęp do informacji jakie dany serwisant w tym momencie obsługuje zgłoszenie, jakie ma zaplanowane na najbliższy czas, czy też jakie jest już po terminie. Takie możliwości daje program Serwis365. Korzystając z niego nie musisz martwić się, że klient będzie czekał zbyt długo na odpowiedź. Opcja przydzielania priorytetów i kategorii do każdej sprawy da Ci pewność, że klient został obsłużony na najwyższym poziomie.

Możliwość definiowania SLA 

Kolejnym ważnym elementem programu serwisowego jest możliwość podpinania umów do kontrahentów. Sprawdza się to zwłaszcza w przypadku, gdy w umowie serwisowej są ustalone konkretne czasy reakcji, których nie możesz przekroczyć. W zależności od tego od jakiego klienta wpłynie zgłoszenie – powinieneś móc zdefiniować dodatkowe ustawienia obejmujące na przykład osobę będąco opiekunem kontrahenta lub autoryzowane adresy mailowe, z których zgłoszenia mogą być rejestrowane. 

Serwis jako baza wiedzy

To nic innego jak serwisowa Wikipedia. Obsługując setki klientów nabywasz olbrzymie doświadczenie, jeśli chodzi o różnego rodzaju naprawy dostarczanych produktów lub usług. W przypadku gdy jakiś problem, który uda Ci się szybko rozwiązać warto jest spisać w jaki sposób się to udało zrealizować. Taka baza wiedzy ułatwi pracę nie tylko Tobie, ale również Twoim pracownikom. Korzystając z niej w szybszy sposób będą potrafili zareagować i bez marnowania czasu naprawić daną usterkę.

Profesjonalne wsparcie obsługi zleceń otrzymasz korzystając z programu Serwis365. Jesteśmy firmą programistyczną i doskonale wiemy jakie masz potrzeby, ponieważ także wspieramy naszych klientów, jeśli chodzi o zgłoszenia serwisowe. Najlepszym dowodem na to, że system Serwis365 jest niezawodny jest sam fakt, że my także na nim pracujemy 😊