Zastanów się… 

jak szybko musisz zareagować i w jakim czasie wykonać zgłoszony właśnie przez Klienta „ticket” serwisowy? 

Jeśli musisz spojrzeć w notatki lub umowę SLA, którą zawarłeś z klientem to warto pomyśleć o wdrożeniu naszego systemu. Funkcjonalność, którą proponujemy zautomatyzuje ten proces i czasy reakcji oraz realizacji podstawią się same do zarejestrowanego zgłoszenia serwisowego. Dzięki temu będziesz miał mniej sytuacji stresowych i więcej czasu na realizację ticket’ów 🙂

Zalety systemu

Świadcząc usługi serwisowe swoim Klientom niejednokrotnie musimy pamiętać o indywidualnych ustaleniach dotyczących czasu w jakim mamy zając się danym zgłoszeniem. Z drugiej strony coraz częściej świadomi Klienci domagają się podpisania umowy określającej zobowiązania dotyczące poziomu usług – tzw. SLA. W miarę rozwoju firmy również u Ciebie może pojawić się problem – jak zapanować nad umowami serwisowymi?

Umowa SLA wraz z cennikiem usług

Każdy Klient oczekuje indywidualnego traktowania, dlatego korzystając z modułu Umowy365 możesz definiować odrębne warunki SLA dla każdej zawartej umowy. Obejmują one m.in. indywidualne czasy reakcji oraz realizacji zgłoszenia, domyślnego opiekuna Klienta czy też możliwość autoryzacji pracowników Klienta do zgłaszania zdarzeń serwisowych. Niezależnie od tego w jaki sposób masz zdefiniowane warunki umowy z klientami (obsługa ryczałtowa, obsługa zależna od liczby zgłoszeń czy czasu trwania prac serwisowych, itd.) – możesz zdefiniować w systemie różne rodzaje cenników. Program jest przygotowany na wszystkie, nawet te najbardziej skomplikowane przypadki. Więcej na temat modułu umowy znajdziesz TUTAJ.

Generowanie umowy SLA

Podczas wprowadzania danych do systemu, gdy masz podłączony szablon dokumentu – umowa wygeneruje się automatycznie już z uzupełnionymi pozycjami. Wystarczy, że ją wydrukujesz i podpiszesz. Masz także możliwość podłączania podpisanego skanu umowy do tej utworzonej wcześniej w programie.

Szybsza obsługa zgłoszeń serwisowych

Poprzez integrację modułu Umowy365 z Serwis365 już żadne zdarzenie nie umknie Twojej uwadze. Gdy wpłynie zgłoszenie serwisowe (z formularza serwisowego, z Panelu Klienta lub na e-mail) trafi ono bezpośrednio do właściwej osoby – domyślnego opiekuna Klienta. Automatycznie zostanie naliczany czas, który pozostał pracownikowi do rozpoczęcia realizacji serwisu. Dzięki tej funkcji masz pewność, że terminy, które obowiązują w umowie między Tobą a Klientem – nie zostaną przekroczone. Ta funkcjonalność w znacznym stopniu automatyzuje i przyspiesza proces delegowania zadań wewnątrz zespołu serwisantów.

Rozliczanie na podstawie warunków SLA

Definiując umowy serwisowe masz możliwość ustalenia kwoty stałego abonamentu oraz dodatkowych zadań przekraczających opłatę ryczałtową. To Ty decydujesz, czy nadwyżki będą liczone na podstawie czasu poświęconego na dodatkową obsługę, czy też od ilości nadprogramowych zadań w wybranym okresie, np. miesiącu. W momencie wystawiania faktur, program na podstawie zapisów umownych oraz zarejestrowanych zadań serwisowych ustali w jaki sposób dany Klient powinien być rozliczony, czy zmieścił się w abonamencie podstawowym czy go przekroczył. Następnie zgodnie z wartościami umownymi wykona rozliczenie, które przed samym wystawieniem faktur możesz oczywiście jeszcze zmodyfikować. Gdy wszystko jest ok, hurtowo wystawi oraz wyśle faktury do kontrahentów. Co więcej, może także automatycznie windykować nieuregulowane należności.

Panel Klienta Serwisowego

Decydując się na nasz system masz możliwość udostępniania swoim kontrahentom – Panel Klienta. Jest to dla nich duża wygoda, ponieważ mają wszystkie najistotniejsze rzeczy w jednym miejscu. Z poziomu Panelu klienta mają dostęp do obowiązującej umowy serwisowej, do historii zgłoszeń czy do otrzymanych faktur. Co więcej zgłaszając zdarzenie z tego poziomu – mogą na bieżąco śledzić postęp jego realizacji. Ponadto klienci mają usprawniony kontakt z opiekunem – np. poprzez wbudowany komunikator.  

Wieloletnia współpraca z firmami z branży pomogła nam stworzyć rozwiązanie, które doskonale sprawdzi się również u Ciebie.  Przekonaj się jakie korzyści daje system firmom takim jak Twoja! Załóż bezpłatne konto i zobacz jakie to proste!