Bądź zawsze na bieżąco z funkcjonalnościami Firmotronu
Startujemy z cyklicznymi wpisami dotyczącymi nowinek jakie pojawiły się w systemie. Pomimo sezonu urlopowego – nie zwalniamy tempa. Już dziś przedstawiamy lipcowe nowości w Firmotronie.
Nowości w EventManager365
W głównej mierze rozwinęliśmy funkcjonalność ułatwiającą realizację projektów unijnych tzw. „tryb firmy projektowej”. Wśród funkcjonalności znajdziesz m.in.:
- możliwość tworzenia naborów, także tych z alokacją,
- możliwość wprowadzania formularzy (np. publicznych fiszek zgłoszeniowych),
- podłączenie skrzynki mailowej do obsługi wniosków,
- możliwość ustalania schematu oceniania,
- generowanie list rankingowych np. na podstawie punktacji,
- proces obsługi kandydata oraz naboru zgodny z terminami określonymi w regulaminie projektu.
Zmiany w Umowy365
Zmiany dotyczyły przede wszystkim ulepszenia komunikacji między pozostałymi modułami systemu Firmotron.
- możliwość automatycznego rozliczania i wystawiania faktur cyklicznych do wybranych umów,
- w panelu umowy możliwość realizowania zadań pochodzących z modułu CRM365,
- w panelu umowy możliwość realizowania zadań pochodzących z modułu Serwis365,
- definiowanie indywidualnych czasów SLA,
- możliwość wprowadzania daty gwarancji.
Nowości w Serwis365
W przypadku tego modułu dużo się działo, ale rzecz jasna tylko na plus! Dążyliśmy do tego aby jeszcze bardziej usprawnić pracę serwisantów i trafia do nas bardzo pozytywny feedback – więc chyba się udało 🙂
- możliwość definiowania podzadań,
- formularze dostępne w zadaniach,
- możliwość generowania dokumentów magazynowych do zadań,
- możliwość tworzenia ofert,
- zadania oczekujące wraz z szybkim przekazywaniem innym pracownikom,
- planowanie serwisów według lokalizacji (województwa/miasta),
- zwracanie ticketów do administratora.
Psst…z ciekawostek mogę jeszcze dodać, że jest już dostępna mobilna wersja serwisu 🙂 W kolejnym artykule pojawią się szczegóły!
Co nowego w CRM365
Przede wszystkim była to praca związania z procesem ofertowania. Obejmowała ona m.in.:
- możliwość tworzenia wielu wersji oferty
- szablony ofert w rozbiciu na pozycje podstawowe i opcjonalne,
- ręczna akceptacja ofert wariantowych,
- wzorce ofert (np. różne szablony/różne sposoby płatności),
- nadawanie numeru zewnętrznego ofercie,
- filtrowanie po przeterminowanych ofertach,
- kategoryzowanie ofert.
Jeśli masz jakieś pomysły, które mogłyby jeszcze bardziej usprawnić pracę użytkownikom – śmiało napisz do nas. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.