Bądź zawsze na bieżąco z funkcjonalnościami Firmotronu

Startujemy z cyklicznymi wpisami dotyczącymi nowinek jakie pojawiły się w systemie. Pomimo sezonu urlopowego – nie zwalniamy tempa. Już dziś przedstawiamy lipcowe nowości w Firmotronie.

Nowości w EventManager365

W głównej mierze rozwinęliśmy funkcjonalność ułatwiającą realizację projektów unijnych tzw. „tryb firmy projektowej”. Wśród funkcjonalności znajdziesz m.in.:

  • możliwość tworzenia naborów, także tych z alokacją,
  • możliwość wprowadzania formularzy (np. publicznych fiszek zgłoszeniowych),
  • podłączenie skrzynki mailowej do obsługi wniosków,
  • możliwość ustalania schematu oceniania,
  • generowanie list rankingowych np. na podstawie punktacji,
  • proces obsługi kandydata oraz naboru zgodny z terminami określonymi w regulaminie projektu.  

Zmiany w Umowy365

Zmiany dotyczyły przede wszystkim ulepszenia komunikacji między pozostałymi modułami systemu Firmotron.

  • możliwość automatycznego rozliczania i wystawiania faktur cyklicznych do wybranych umów,
  • w panelu umowy możliwość realizowania zadań pochodzących z modułu CRM365,
  • w panelu umowy możliwość realizowania zadań pochodzących z modułu Serwis365,
  • definiowanie indywidualnych czasów SLA,
  • możliwość wprowadzania daty gwarancji.   

Nowości w Serwis365

W przypadku tego modułu dużo się działo, ale rzecz jasna tylko na plus! Dążyliśmy do tego aby jeszcze bardziej usprawnić pracę serwisantów i trafia do nas bardzo pozytywny feedback – więc chyba się udało 🙂

  • możliwość definiowania podzadań,
  • formularze dostępne w zadaniach,
  • możliwość generowania dokumentów magazynowych do zadań,
  • możliwość tworzenia ofert,
  • zadania oczekujące wraz z szybkim przekazywaniem innym pracownikom,
  • planowanie serwisów według lokalizacji (województwa/miasta),
  • zwracanie ticketów do administratora.

Psst…z ciekawostek mogę jeszcze dodać, że jest już dostępna mobilna wersja serwisu 🙂 W kolejnym artykule pojawią się szczegóły!

Co nowego w CRM365

Przede wszystkim była to praca związania z procesem ofertowania. Obejmowała ona m.in.:

  • możliwość tworzenia wielu wersji oferty
  • szablony ofert w rozbiciu na pozycje podstawowe i opcjonalne,
  • ręczna akceptacja ofert wariantowych,
  • wzorce ofert (np. różne szablony/różne sposoby płatności),
  • nadawanie numeru zewnętrznego ofercie,
  • filtrowanie po przeterminowanych ofertach,
  • kategoryzowanie ofert.

Jeśli masz jakieś pomysły, które mogłyby jeszcze bardziej usprawnić pracę użytkownikom – śmiało napisz do nas. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.