Umowy365

Czy rozliczanie klientów może trwać której niż 15 minut? Oczywiście, że tak!

Program Umowy365 poza tym, że ułatwia wyszukiwanie umów zawartych z kontrahentami, to w dużej mierze automatyzuje pracę. Sprawdza się zwłaszcza w przypadku cyklicznej obsługi klientów. Definiując zakres i warunki umowy – program co miesiąc w kilku krokach rozliczy kontrahentów, wystawi oraz wyśle do nich faktury.

Ponadto aplikacja wspomaga bieżącą pracę firmy, przypominając o zbliżających się terminach zakończenia umów z kontrahentami. Pozwala to uniknąć wielu nieprzyjemnych sytuacji, często mających znaczący wpływ na ciągłość pracy w firmie.

Co jeszcze zyskujesz dzięki modułowi Umowy365?

  • Kalendarz z przypomnieniami o zbliżających się końcach umów,
  • Statystyki i raporty,
  • Szablony umów,
  • Możliwość tworzenia umów własnych oraz obcych,
  • Rozliczanie umów po kolei lub hurtowo,
  • Podgląd do obowiązujących umów z wybranymi kontrahentami,
  • Bezpieczeństwo danych,
  • Pomoc od naszych serwisantów na każdym etapie pracy z programem.

Kup teraz

Wypróbuj za darmo przez 30 dni!

Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami.

Najważniejsze cechy Umowy365

Bezpieczeństwo danych

Baza Umowy365 zawiera informacje o kontrahentach i zawartych umowach, dlatego niezwykle ważne jest to, aby wszystkie informacje były bezpieczne. Dzięki aktualizacjom oraz szyfrowaniu danych, narzędzie zapewnia bezpieczeństwo przechowywanych danych.

Porządek w dokumentach

Kiedy zachodzi potrzeba wyszukania umowy, bez problemu możesz ją odnaleźć. Główną korzyścią wdrożenia tego modułu jest przechowywanie w jednym miejscu wszystkich kluczowych dokumentów w firmie. Wyszukiwanie na pewno ułatwi kategoryzowanie umów. Ponadto masz możliwość wyszukiwania umów po statusie, kontrahencie, numerze umowy itd. Tworząc aneks w systemie – masz szybki dostęp do pierwotnej umowy.

Hurtowe wystawianie faktur i wysyłka mailowa do klientów

Po wykonaniu rozliczenia przy pomocy jednego kliknięcia masz możliwość wystawienia faktur dla wszystkich swoich klientów. Możesz również wysłać faktury hurtowo do wszystkich rozliczonych klientów, pod warunkiem, że adresy mailowe zostały dodane do tych właśnie kontrahentów. Z pewnością przyspieszy oraz ułatwi to pracę.

Przypomnienia

Program Umowy365 został wyposażony w system powiadomień. Użytkownicy są na bieżąco informowani w aplikacji m.in. o ustalonych terminach obowiązywania umowy oraz wypowiedzenia umowy. Dzięki temu we właściwym momencie są w stanie zareagować tzn. wypowiedzieć, przedłużyć lub aneksować umowę. Ponadto system informuje, w przypadku kiedy, któraś z umów wymaga uwagi np. gdy brakuje rozliczenia za któryś miesiąc.

Generowanie umów własnych

W przypadku gdy masz stały wzór umowy z kontrahentami, w programie jest opcja automatycznego generowania umów. Wgrywając do systemu szablon (z odpowiednio ustawionymi tokenami), a następnie  wprowadzając wszystkie dane dotyczące warunków realizacji konkretnej umowy, masz możliwość wygenerowania umowy w formacie pdf lub docx. Skan podpisanej już umowy warto dołączyć do tej systemowej.

Automatyczne rozliczanie umów

Korzystając z programu, comiesięczne rozliczanie klientów nie zajmie już kilku dni, a zaledwie parę chwil. W systemie są dwa sposoby na rozliczenie- w zależności od tego, jakie warunki masz zdefiniowane w umowach. W przypadku gdy rozliczasz swoich kontrahentów tylko ryczałtowo (co miesiąc na tę samą kwotę) – wystarczy, że wybierzesz przycisk „rozlicz domyślnie”. Z kolei w sytuacji kiedy poza stałym rozliczeniem ryczałtowym w umowach pojawiają się dodatkowe wartości – zależne od innych czynników (na przykład od ilości obsłużonych dokumentów w przypadku biur księgowych) – automatycznie rozliczasz poprzez import prawidłowo przygotowanego pliku .exe lub formularzy z CRM.

Cennik i funkcjonalności

.cennik-opis{ text-align: left;} .cennik-ikona { color: #d5127b; font-size: 120% } .cennik-opcja { } .cennik-cena { } .cennik-opis-ceny { line-height: 0.9; margin: -10px auto 16px; } .cennik-haslo { padding: 16px 2px; line-height: 1.1; } .cennik-tick {color: #151515; font-size: 140%; font-weight: 600;} .cennik-button-kup { /*color: white; background-color: #d5127b; border-radius: 4px; border: 1px solid black; line-height: 1.1; padding: 8px 5px; margin: 10px auto; box-sizing: border-box;*/ line-height: 1.1; }

Basic

Optimum

PRO

od 95 zł

od 143 zł

od 239 zł

całkowity koszt miesięczny
całkowity koszt miesięczny
całkowity koszt miesięczny
Wypróbuj!
to nic nie kosztuje.
Wypróbuj!
to nic nie kosztuje.
Wypróbuj!
to nic nie kosztuje.
 
Najczęściej wybierane!
Polecany!
Rodzaje umów (umowy własne, umowy obce)
Statystyki umów
Możliwość wyboru akcji
Dostęp do kontrahentów z innych modułów
Kalendarz z przypomnieniami
Udostępnianie dokumentów do modułu Dokumenty365
Baza kontrahentów
Określanie zakresu/ przedmiotu umowy
Kategorie umów
Wsparcie techniczne
Repozytorium - miejsce przechowywania umowy
Łatwe sortowanie umów
Szyfrowanie danych
Aktualizacje
Raporty umów
Szablony umów
Definiowanie dodatkowych pól
Ustalanie numeracji
Usługi/towary
Możliwość generowania umowy w pdf lub docx
Scalanie rozliczenia dla jednego kontrahenta przy wystawianiu faktur
Identyfikatory umów
Statusy umów
Ryczałt/akord
Formularze
Notatki
Definiowanie sposobu płatności
Podłączenie do modułu Magazyn365
Rezerwacja stanu magazynowego
Wystawianie dokumentu magazynowego
Aneksowanie umów
Szacowanie wartości umów obcych
Wprowadzanie umów obcych
Uprawnienia dostępu dla pracowników
Wystawianie umów na wzór
Możliwość załączania dokumentów
 
Określanie rodzaju opłaty (abonament, częściowa, jednorazowa)
 
Importowanie danych do rozliczenia
 
 
Automatyczne wystawianie faktur zbiorczych
 
 
Rozliczanie umów własnych
 
 
Domyślne rozliczanie
 
 
Określanie zakresów płatności
 
 
Automatyczna zbiorcza wysyłka faktur
 
 
Alerty
 
 
Możliwość rozliczania przy pomocy formularzy z modułu CRM365
 
 

Sprawdź pozostałe moduły

Ikona modułu Magazyn365 Fioletowe, kwadratowe logo modułu CentrumInformacji365 z literami Ci
Skip to content