Czy rozliczanie klientów może trwać której niż 15 minut? Oczywiście, że tak!
Program Umowy365 poza tym, że ułatwia wyszukiwanie umów zawartych z kontrahentami, to w dużej mierze automatyzuje pracę. Sprawdza się zwłaszcza w przypadku cyklicznej obsługi klientów. Definiując zakres i warunki umowy – program co miesiąc w kilku krokach rozliczy kontrahentów, wystawi oraz wyśle do nich faktury.
Ponadto aplikacja wspomaga bieżącą pracę firmy, przypominając o zbliżających się terminach zakończenia umów z kontrahentami. Pozwala to uniknąć wielu nieprzyjemnych sytuacji, często mających znaczący wpływ na ciągłość pracy w firmie.
Co jeszcze zyskujesz dzięki modułowi Umowy365?
Baza Umowy365 zawiera informacje o kontrahentach i zawartych umowach, dlatego niezwykle ważne jest to, aby wszystkie informacje były bezpieczne. Dzięki aktualizacjom oraz szyfrowaniu danych, narzędzie zapewnia bezpieczeństwo przechowywanych danych.
Kiedy zachodzi potrzeba wyszukania umowy, bez problemu możesz ją odnaleźć. Główną korzyścią wdrożenia tego modułu jest przechowywanie w jednym miejscu wszystkich kluczowych dokumentów w firmie. Wyszukiwanie na pewno ułatwi kategoryzowanie umów. Ponadto masz możliwość wyszukiwania umów po statusie, kontrahencie, numerze umowy itd. Tworząc aneks w systemie – masz szybki dostęp do pierwotnej umowy.
Po wykonaniu rozliczenia przy pomocy jednego kliknięcia masz możliwość wystawienia faktur dla wszystkich swoich klientów. Możesz również wysłać faktury hurtowo do wszystkich rozliczonych klientów, pod warunkiem, że adresy mailowe zostały dodane do tych właśnie kontrahentów. Z pewnością przyspieszy oraz ułatwi to pracę.
Program Umowy365 został wyposażony w system powiadomień. Użytkownicy są na bieżąco informowani w aplikacji m.in. o ustalonych terminach obowiązywania umowy oraz wypowiedzenia umowy. Dzięki temu we właściwym momencie są w stanie zareagować tzn. wypowiedzieć, przedłużyć lub aneksować umowę. Ponadto system informuje, w przypadku kiedy, któraś z umów wymaga uwagi np. gdy brakuje rozliczenia za któryś miesiąc.
W przypadku gdy masz stały wzór umowy z kontrahentami, w programie jest opcja automatycznego generowania umów. Wgrywając do systemu szablon (z odpowiednio ustawionymi tokenami), a następnie wprowadzając wszystkie dane dotyczące warunków realizacji konkretnej umowy, masz możliwość wygenerowania umowy w formacie pdf lub docx. Skan podpisanej już umowy warto dołączyć do tej systemowej.
Korzystając z programu, comiesięczne rozliczanie klientów nie zajmie już kilku dni, a zaledwie parę chwil. W systemie są dwa sposoby na rozliczenie- w zależności od tego, jakie warunki masz zdefiniowane w umowach. W przypadku gdy rozliczasz swoich kontrahentów tylko ryczałtowo (co miesiąc na tę samą kwotę) – wystarczy, że wybierzesz przycisk „rozlicz domyślnie”. Z kolei w sytuacji kiedy poza stałym rozliczeniem ryczałtowym w umowach pojawiają się dodatkowe wartości – zależne od innych czynników (na przykład od ilości obsłużonych dokumentów w przypadku biur księgowych) – automatycznie rozliczasz poprzez import prawidłowo przygotowanego pliku .exe lub formularzy z CRM.