Dostęp do wszystkich modułów w jednym miejscu!
Firmotron to innowacyjne rozwiązanie, które łączy w sobie najważniejsze narzędzia niezbędne do codziennej pracy i skutecznego zarządzania firmą. To zbiór aplikacji, których wspólnym (startowym) elementem jest pulpit roboczy wspomagający pracę w firmie przy wykorzystaniu firmowej społeczności.
Dzięki aplikacji masz możliwość :
Firmotron jest darmowym dodatkiem do modułów: CRM365, Faktura365, Serwis365, Dokumenty365, Umowy365, EventManager365, Magazyn365, Gabinet365.
Nasz zespół pracuje nad kolejnymi rozwiązaniami dla firm, dlatego w najbliższym czasie pojawią się kolejne moduły dostępne na platformie Firmotron.
Czat firmowy umożliwia komunikację ze wszystkimi pracownikami firmy jednocześnie, ale również daje możliwość tworzenia grup wybranych pracowników do konkretnych projektów. Firmotron zachowuje historię rozmów, co jest niezwykle istotne, jeśli chcesz powrócić do istotnych wątków wcześniejszej rozmowy.
Nie wszystkie informacje da się przekazać za pomocą wiadomości tekstowej, w taki sposób aby mieć pewność, że zostały zrozumiane poprawnie. W komunikatorze Firmotronu możesz utworzyć wideokonferencję między pracownikami, podczas której masz możliwość udostępnienia swojego pulpitu, co z pewnością ułatwi zrozumienie przekazywanych informacji.
W systemie istnieje opcja zapraszania do rozmowy osób z zewnątrz firmy. Należy wtedy określić konkretne ramy czasowe, w których ma się odbywać wideorozmowa. Klient na wskazanego maila otrzyma zaproszenie w formie wygenerowanego linku. Po jego kliknięciu od razu otworzy się okno rozmowy. Dzięki temu uniknie pobierania dodatkowego oprogramowania na swoje urządzenie.
Prowadzisz kilka biznesów? Firmotron to rozwiązanie, które znakomicie sprawdzi się w Twoim przypadku. Korzystając z niego masz możliwość połączenia kilku firm. Dzięki temu nie będziesz musiał się non stop przelogowywać pomiędzy różnymi systemami, ponieważ wszystkie aplikacje będziesz miał dostępne w jednym miejscu.
Poza dostępem do modułów masz możliwość podłączenia kalendarzy pochodzących z innych programów, których używasz. Jeśli pracujesz na kalendarzu Google – także możesz go podpiąć. Równie przydatną funkcją są notatki i checklisty – pozwolą wyeliminować żółte karteczki, którymi z reguły oklejony jest monitor lub biurko 😉
Nasi serwisanci są pomocni na każdym etapie pracy z programem. Przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00 można kontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo. W sytuacjach awaryjnych również służymy pomocą. Można się z nami kontaktować mailowo poza w/w godzinami, na pewno odpowiemy. Wszystkie dane kontaktowe znajdują się w zakładce “Kontakt” na naszej stronie.