CRM365

Już teraz zmień kontakty na kontrakty!

Co CRM365 daje managerom ?

Dla managera na pewno jest skutecznym narzędziem do zarządzania pracownikami. Dzięki możliwości definiowania PROCESÓW – przydzielanie zadań zespołowi zajmie dosłownie chwilę, a późniejsza ich kontrola realizacji będzie przedstawiona w sposób przejrzysty i czytelny. Ponadto manager po zalogowaniu się do systemu ma wgląd do statystyk zarówno całego zespołu, jaki i poszczególnych pracowników.

Co CRM365 daje pracownikom działu sprzedaży?

Wszystko czego potrzebują, żeby móc zająć się skutecznym pozyskiwaniem kontrahentów. To narzędzie, które pamięta za nich o zaplanowanych kontaktach jakie mają wykonać – dzięki temu nie stracą szansy na finalizację transakcji. Więcej doprowadzonych do końca zamówień to większe zyski dla firmy.

Co CRM365 daje pracownikom działu obsługi klienta?

Poza samym pozyskaniem kontrahenta równie ważne jest utrzymanie z nim dobrych relacji. Program czuwa nad automatycznym powiadamianiem o nadchodzącym terminie realizacji zadania związanego z obsługą. Jeśli kontrahent czuje, że dobrze się nim zaopiekowano – staje bardziej lojalny w stosunku do nas i naszych produktów.

Wypróbuj za darmo przez 30 dni!

Jeśli potrzebujesz pomocy skontaktuj się z nami.

Najważniejsze cechy CRM365

Zwiększenie szans sprzedaży

Program w znacznym stopniu pomoże Ci uporządkować bazę kontrahentów. Jeśli nie masz pod ręką numeru NIP kontrahenta – to nie problem – po wpisaniu pełnej nazwy firmy program wyszuka jego dane w Internecie.

W prosty sposób dzięki filtrom wyszukasz kontakty, które Cię w danym momencie interesują. Dużym plusem wyszukiwarki kontrahentów jest wybieranie kontaktu po odległości – dzięki temu każdy handlowiec będzie mógł sobie zaplanować trasę w taki sposób, aby spotkać się z większą ilością klientów.

Przejrzysty panel kontrahenta

W jednym miejscu masz dostęp do wszystkich najistotniejszych danych dotyczących kontrahenta.  Poza danymi teleadresowymi znajdziesz tu informacje na temat złożonych ofert, zamówień czy też zleceń. Ponadto z tego poziomu tworzysz też całą historię kontaktu, począwszy od planowania działań, przez wpisywanie komentarzy.  Istnieje tutaj również możliwość podpinania dokumentów związanych z kontrahentem.

Nic Cię nie zaskoczy i zawsze będziesz przygotowany do rozmowy z Klientem.

Lepsza organizacja pracy dzięki procesom

Definiując procesy, w prosty sposób możesz rozdzielać zadania między pracownikami. Po wybraniu procesu w zamówieniu/zleceniu program automatycznie przypisze zadania wyznaczonym osobom. Każdy pracownik zobaczy dane zadanie w odpowiednio ustawionym terminie. Gdy upłynie termin realizacji zadania – CRM365 wyróżni je na tle innych i poinformuje, że nie zostało wykonane w wyznaczonym terminie. Monitorowanie bieżących działań pracowników jeszcze nigdy nie było tak proste.

Etapy procesu mogą być zależne od siebie lub niepowiązane między sobą, mogą też trwać równocześnie. W przypadku gdy obsługujemy klientów okresowo tym samym procesem, możemy ustawić zamówienie/zlecenie cykliczne – dzięki temu kolejne będą się tworzyły automatycznie.

Sprawne ofertowanie

Zdalna akceptacja oferty – to kolejny sposób na przyspieszenie pracy.  Wystarczy, że Klient wejdzie w przesłany link, który został dołączony do oferty, a wtedy automatycznie zmieni się ona w zamówienie w systemie CRM365!

Jeśli chodzi o samo tworzenie oferty – zajmie Ci ono dosłownie moment.  Po wprowadzeniu podstawowych danych i  zatwierdzeniu ich – uzupełniony szablon wygeneruje się automatycznie. Wygląd szablonu oczywiście możesz dostosować do siebie.  Do oferty możesz dołączać załączniki np. specyfikację produktu.

Aplikacja mobilna

Dzięki wersji mobilnej w szybki sposób uzyskasz dostęp do najważniejszych informacji zarówno na temat kontrahentów, jak i aktualnych zadań.

W prosty sposób dodasz notatkę ze spotkania, nowego kontrahenta czy też nowe zadanie. Masz podgląd do aktualnych zamówień.

Aplikacja mobilna usprawni codzienną pracę terenową każdego działu handlowego.

Baza produktów i usług

Ważnym aspektem obsługi klienta jest łatwy dostęp do aktualnej oferty. Katalog produktów i usług daje możliwość szybkiego wyszukania interesujących  informacji dotyczących m.in. aktualnych cen.

Przechodząc do konkretnego produktu w katalogu, masz szybki podgląd do ofert i zamówień, do których był podpięty. Ponadto masz możliwość dołączania do każdego produktu/usługi załączników m.in. specyfikacji produktu, zdjęć itp.

Raportowanie pracy-statystyki

Zarówno dla samego pracownika, jak i dla menedżera kluczowym punktem współpracy są raporty. W CRM365 nie musisz uzupełniać tabelek czy formularzy – dzieje się to automatycznie – system w formie graficznej i tabelarycznej sam generuje statystyki. Dzięki temu jako handlowiec możesz sprawdzić swoje wyniki, a jako manager zyskujesz szybkie okresowe podsumowanie aktywności sprzedażowej całego zespołu, jak i każdego pracownika indywidualnie.

Pomiar czasu realizacji zadań

System CRM365 daje możliwość pomiaru czasu realizacji zarówno działań, jak i zadań. Każdy element można rozpocząć, wstrzymać, wznowić, a także zakończyć jego realizację – dzięki temu wiemy, ile zajmuje nam obsługa danego zadania.

Ta funkcjonalność na pewno sprawdzi się w przypadku managerów  – korzystając z niej mają podgląd na czas pracy swojego zespołu. W odpowiednim momencie mogą zareagować i wprowadzić zmiany – na przykład poprzez odciążenie pracownika z obowiązków.

Integracja z innymi modułami

Czy możliwa jest obsługa poczty email, wystawianie faktur, podpisywanie umów przy pomocy CRM365? Oczywiście. Wszystkie te i wiele innych  funkcjonalności możesz połączyć w jednym miejscu! Wystarczy, że zaczniesz używać naszych pozostałych aplikacji. Baza kontrahentów jest jedna, więc nie musisz w każdym module wprowadzać ich od nowa 🙂

Cennik i funkcjonalności

Basic

Optimum

PRO

od 55 zł

od 87 zł

od 111 zł

całkowity koszt miesięczny
całkowity koszt miesięczny
całkowity koszt miesięczny
Wypróbuj!
to nic nie kosztuje.
Wypróbuj!
to nic nie kosztuje.
Wypróbuj!
to nic nie kosztuje.
 
Najczęściej wybierane!
Polecany!
Baza kontrahentów
Baza produktów i usług
Harmonogram kontaktów z kontrahentami
Tworzenie historii kontaktu
Tworzenie zamówień
Tworzenie zleceń
Przydzielanie uprawnień i zadań użytkownikom
Podgląd moich i zleconych innym użytkownikom zadań
Lejek sprzedażowy
>
Statystyki zespołu
Kalendarz
Wsparcie techniczne
Wyszukiwarka kontrahentów po nazwie firmy
Wyszukiwarka kontrahentów z zawężeniem terytorialnym
Wyszukiwanie kontrahentów po NIP
Zadania cykliczne
Raporty czasu pracy
Podłączanie plików do kontrahentów
Zadania kontrolne (podsumowania)
Przypisywanie zadań do wybranego departamentu
Rejestracja czasu
Dodawanie osób kontaktowych z firmy
Statusy kontrahentów
Możliwość podłączania plików do produktów
Wprowadzanie tematu zadania
Możliwość usuwania komentarzy
Możliwość pauzowania i wznawiania zadań
Udostępnianie kontaktów
Notatki
Alerty
Statystyki zadań
Aktualizacje
Personalizacja
Wystawianie faktur za zamówienie poprzez połączenie z modułem Fv365
Statystyki kontaktów
Szyfrowanie danych
Planowanie kontaktu z klientem
Statystyki dotyczące źródeł pozyskania klienta
Kalendarz zajętości innych użytkowników
Przypomnienia do zadań i planowanych kontaktów
Wysyłka wiadomości zbiorczych
Zbiorcze planowanie kontaktu
Generowanie listy do pdf lub xlsx
Historia zmian
Udostępnianie dokumentów do zadań
Dodawanie dodatkowych pól w widoku kontrahenta
Wysyłka maili z dokumentami
Podgląd zawartych umów z kontrahentem
Aplikacja mobilna
Realizacja procesów sprzedażowych
 
Definiowanie procesów
 
Kontrola procesu realizacji
 
Etapy zależne w procesach
 
Zamówienia i zlecenia cykliczne
 
Tworzenie projektów wewnętrznych
 
Wykres Gantta
 
Oferty
 
 
Akceptacja oferty poprzez kliknięcie linku
 
 
Etapy decyzyjne w procesach
 
 
Widok paciorkowy zamówień i zleceń
 
 
Formularze
 
 

Sprawdź pozostałe moduły

Ikona modułu Magazyn365