Wszystkie wydarzenia pod kontrolą!
Organizujesz eventy? Nasz program to dla Ciebie strzał w dziesiątkę! Stworzyliśmy aplikację, która jest dostosowana do Twoich potrzeb i co najważniejsze – ułatwi Ci pracę. EventManager365 jest doskonałym narzędziem do kompleksowej rejestracji osób na szkolenia, warsztaty, konferencje, kongresy itp. Automatyczne generowanie dokumentów umożliwia szybkie tworzenie list obecności czy też zaświadczeń. Każdy przygotowany event możesz opublikować na stronie internetowej w postaci linku, dzięki czemu trafisz do większej liczby odbiorców.
Program sprawdza się znakomicie w przypadku SZKÓŁ JĘZYKOWYCH. Jeśli w danym terminie sala lub lektor są zajęci – system Cię o tym poinformuje. Korzystając z EventManager365 – możesz prowadzić zajęcia online.
Dzięki aplikacji masz możliwość :
W zależności od tego jaki rodzaj wydarzenia wybierzesz podczas tworzenia eventu – takie zakładki się pokażą. Dostępne są m.in. agenda, sponsorzy, kontrahenci, wydatki i wpływy, promocja – to Ty decydujesz, z których chcesz korzystać i mają być widoczne w panelu wydarzenia. Rodzaj wydarzenia może mieć swoją numerację. Można także w rodzajach wydarzeń ustawić maile, które będą wysyłać się automatycznie do klientów.
Korzystając z EventManager365 możesz w zupełności wyeliminować inne programy do komunikacji zdalnej z klientem. Dzięki naszej funkcjonalności możesz prowadzić zajęcia czy szkolenia online. Wystarczy, że udostępnisz danemu użytkownikowi możliwość logowania się do tzw. Strefy Klienta.
Poza możliwością przeprowadzania spotkań online z tego poziomu, użytkownik może sprawdzić informacje dotyczące wydarzeń, do których jest przypisany, zrobić udostępnione quizy lub zaliczenia. Ponadto ma wgląd do wygenerowanych dokumentów.
Jeśli masz w swojej ofercie wynajem np. sal szkoleniowych wyjdź naprzeciw odbiorcom i udostępnij możliwość rezerwacji ze swojej strony internetowej. To Ty decydujesz jaka jest stawka za wynajem, definiujesz dostępne godziny oraz ustalasz terminy wykluczeń.
Program pilnuje zajętości sal – w związku z tym masz pewność, że zajęcia nie nałożą się na siebie. Tak samo sytuacja wygląda w przypadku podpiętych pracowników do wydarzeń – program kontroluje, aby nie zdarzyło się, że prowadzą kilka szkoleń jednocześnie.
Za pomocą kilku prostych kliknięć jesteś w stanie stworzyć nowe wydarzenie. Po najechaniu kursorem na konkretny termin w kalendarzu – otworzy się okno, w którym uzupełniasz podstawowe dane dotyczące eventu. Podczas tworzenia warto przypisać do niego kategorię, która ułatwi późniejsze wyszukiwanie. Wprowadzone informacje będą widoczne w panelu wydarzenia.
Z poziomu panelu wydarzenia możesz generować harmonogram. Dzięki temu nie będziesz musiał dodawać każdego zajęcia osobno – system zrobi to za Ciebie!
Jeśli zależy Ci na tym, aby wydarzenia, które organizujesz były publiczne – wystarczy, że podczas tworzenia to zaznaczysz. Wtedy dotrzesz do większej liczby odbiorców, a co za tym idzie? Będziesz bardziej widoczny w sieci! Pamiętaj, że każda forma promocji wpływa pozytywnie na wizerunek Twojej firmy 🙂
Uczestnik po wypełnieniu wymaganych pól i zatwierdzeniu swojego udziału – automatycznie otrzymuje maila z potwierdzeniem zapisu, a Ty od razu widzisz go w programie. Jednak pamiętaj, że uczestnik zostanie dodany do wydarzenia – dopiero w momencie, kiedy go zatwierdzisz.
W przypadku gdy liczba dostępnych miejsc na wydarzeniu się skończy – możliwość zapisu ze strony nie będzie możliwa – wyeliminuje to wszelkie nieporozumienia.
Program sam generuje dokumenty dotyczące uczestników jak i samych wydarzeń. W prosty sposób przygotujesz listę czy też zaświadczenia. Wystarczy, że wprowadzisz do systemu szablony wydruku.
Ponadto masz możliwość automatycznego wysyłania maili. Program w odpowiednim momencie wyśle Klientowi wcześniej zdefiniowaną wiadomość dotyczącą m.in. dodania uczestnika, potwierdzenia obecności uczestnika lub potwierdzenia rezerwacji.
Masz także możliwość wprowadzania dokumentów wymaganych od uczestników. Wygląda to na tej zasadzie, że Ty definiujesz jaki plik jest Ci potrzebny od osób dołączonych do danego wydarzenia, zaznaczasz jako “dokument wymagany”, nadajesz nazwę z opisem i gotowe! Każdy uczestnik w swojej Strefie Klienta zobaczy, że musi go dołączyć.