Jeśli szukasz narzędzia, które sprawi, że komunikacja z kontrahentami będzie sprawniejsza poznaj korzyści płynące z modułu CentrumInformacji365. Jest on integralną częścią Firmotronu. Korzystanie z niego możliwe jest w przypadku zakupu co najmniej jednego programu wchodzącego w skład systemu. Z jego poziomu masz możliwość wysyłania wiadomości na trzy sposoby:mail, push lub SMS. To Ty decydujesz którą i ile form kontaktu z Klientem wybierasz. Dopasowany kanał komunikacji to pierwszy krok, który pozwoli zbudować stałą relację z klientem. Pamiętaj – komunikacja w dzisiejszych czasach to podstawa!
Jeśli Twoja firma chce na bieżąco informować Klientów na przykład o nowościach czy też promocjach – z poziomu modułu CentrumInformacji365 jest możliwa wysyłka newslettera. Wprowadzając swoje szablony maili w kilku krokach wygenerujesz wysyłkę zarówno do wszystkich klientów jak i klientów tylko z danej kategorii.
W programie możesz udostępniać Klientom dostęp do bezpłatnej aplikacji mobilnej Pushek. Poprzez wygenerowany kod QR łączą się oni z Tobą i dzięki temu na bieżąco mogą otrzymywać powiadomienia typu push i na nie odpowiadać. W tej opcji jest także możliwość wysyłania cyklicznych wiadomości typu push. Korzystając z tej formy komunikacji najistotniejsze informację będą mieli zawsze na wyciągnięcie ręki.
W przypadku tej formy kontaktu masz możliwość skorzystania albo z systemowej bramki SMS (są naliczane dodatkowe opłaty) albo podpięcia swojej. Integracja jest w przypadku SerwerSMS oraz SMSAPI. Co istotne masz możliwość definiowania szablonów treści wychodzących wiadomości dzięki czemu zaoszczędzisz czas.
Decydując się na wysyłkę na przykład newslettera, masz możliwość przygotowania szablonów wiadomości email. Dzięki temu dostosujesz zarówno ich treść jak i wygląd zgodnie z Twoimi preferencjami. Pamiętaj, że tworząc bardziej personalizowane i wyróżniające się maile jest większa szansa, że ich odbiorcy zwrócą uwagę na Twoją firmę.
Decydując się na tą formę kontaktu z Klientem masz co wyboru AŻ trzy rodzaje wysyłanych powiadomień. Zarówno mogą one zawierać zwyłą treści, zadania do wykonania z określonym terminem czy też w formie wykresu (liniowy, kołowy bądź słupkowy).
Z poziomu Ci365 jest możliwość kategoryzowania Klientów. Dzięki temu w szybki sposób znajdziesz poszczególnych odbiorców i na przykład tylko do nich skierujesz wysyłke. W module także możesz przypisywać opiekunów do Klientów – usprawni to Waszą obustronną komunikację.