Tak – system Firmotron usprawni pracę Twojego zespołu zarówno od strony administracyjnej jak i serwisowej. Decydując się na nasze rozwiązanie masz gwarancję, że nic Ci nie umknie. Poza tym, że system sam przypisze zadania do konkretnych osób to dodatkowo przypilnuje czasu dotyczącego ich realizacji zgodnie z warunkami umownymi. Korzystając z naszego rozwiązania będziesz miał większą kontrolę nad tym co dzieje się w firmie.
Niezależnie od tego czy obsługujesz kilka firm czy są ich tysiące to rozwiązanie sprawdzi się również w Twojej firmie.
Program, który w znacznym stopniu uporządkuje sprawy związane z kontrolą umów serwisowych. Moduł pomaga zarówno w przypadku gdy obsługujesz Kontrahentów na stałej comiesięcznej stawce czy takich którym naliczasz dodatkowe opłaty związane z obsługą nadwyżkowych ticketów. Dzięki integracji z modułem Serwis365 rozliczenie i zafakturowanie wszystkich Kontrahentów zajmie Ci maksymalnie 10 minut. Umowy365 oferują także wiele innych funkcjonalności np. możliwość generowania umów z indywidualnymi warunkami SLA, definiowania domyślnych opiekunów Klienta, czy też ustalania autoryzowanych adresów mailowych z których mogą spływać tickety.
Program powstał we współpracy z firmami świadczącymi usługi serwisowe. Dzięki tegmu mamy pewność, że rozwiązanie znakomicie sprawdzi się również u Ciebie. Moduł jest na tyle elastyczny, że można go dostosować do każdego rodzaju branży. Jedną z najistotniejszych korzyści jest możliwość obsługiwania ticketów pochodzących z wielu źródeł m.in maila, formularza zgłoszeniowego czy też Strefy Klienta. W programie jest również możliwość tworzenia zadań cyklicznych – sprawdza się to zwłaszcza gdy realizujemy przeglądy w ramach umowy gwarancyjnej. Warto w tym miejscu wspomnieć, że jest dostępna aplikacja mobilna – to właśnie dzięki niej Twoi pracownicy będą zawsze na bieżąco i nic im nie umknie.
Nasz moduł znakomicie sprawdzi się w Twojej firmie. Korzystając dodatkowo z modułu Umowy i Serwis – comiesięczne rozliczanie Klientów zajmie dosłownie kilka minut. Program na podstawie warunków umownych i zrealizowanych w danym miesiącu zgłoszeń wystawi automatycznie faktury dla wszystkich Klientów. W programie masz również możliwość wystawiania innego rodzaju faktur, w tym także cyklicznych. Aby jeszcze bardziej usprawnić sobie pracę możesz skorzystać z wbudowanej automatycznej windykacji oraz płatności.
Wielu naszych Klientów decyduje się także na skorzystanie z modułu magazynowego. Poza standardowym obiegiem dokumentów magazynowych, w naszym systemie masz możliwość podpinania WZ pod umowy serwisowe z Klientami. Dzięki temu wiesz dokładnie jaki produkt do niego trafił. Tworząc ticket serwisowy na podstawie umowy od razu masz informacje jakiego sprzętu on dotyczy. Nasz moduł magazynowy może także działać na zasadzie wypożyczeń.
Jeśli zależy Ci na tym aby proces generowania umów był prosty, a tym samym pozwalał na automatyczne comiesięczne rozliczenia warunków umownych z Klientami w 15 minut.
Najważniejsze funkcjonalności
System, dzięki któremu zapanujesz nad zgłoszeniami serwisowymi. Ticekty automatycznie przydzielane są do opiekunów, mierzony jest czas ich realizacji.
Najważniejsze funkcjonalności
Korzystając z modułu wszystkie informacje dotyczące wystawionych faktur będziesz miał w jednym miejscu. W prosty sposób sprawdzisz całą historię płatności danego Klienta.
Najważniejsze funkcjonalności
Pracując w Firmotronie dzięki automatyzacji zyskujesz więcej czasu, a co za tym idzie możesz obsłużyć kolejnych Kontrahentów zwiększając przy tym swoje przychody.
Korzystając z naszego rozwiązania możesz usprawnić komunikację na linii SERIWS – KLIENT. Wyeliminujesz dzięki temu na przykład telefony.
Wyeliminujesz w znacznym stopniu dokumenty w formie papierowej. Nie będziesz już musiał szukać umowy czy protokołu w segregatorach – wszystkie dostępne są w wersji online.
Rozwiązanie chmurowe pozwoli Ci na kontrolę firmy z każdego miejsca. Nawet będąc na wakacjach możesz rozliczyć Klientów czy sprawdzić na jakim etapie jest ich obsługa.
Nie musisz się martwic o dodatkowo płatne aktualizacje, system jest zawsze na bieżąco!
Korzystając z programu do faktur możesz zyskać lepszą płynność finansową poprzez wbudowany moduł automatycznej windykacji należności.
Zgłoszenia serwisowe napływają od klientów
Automatyczne tworzenie TICKET’ów w systemie na podstawie zapisów umowy SLA
Automatyczne pobranie danych ilościowych z modułu Serwis365
Wystawienie rozliczeń do umów
Wystawienie faktur dla klientów
Automatyczna wysyłka faktur
Półautomatyczne rozliczanie płatności
Automatyczna windykacja należności
Eksport danych sprzedażowych do systemów księgowych
Decydując się na nasze rozwiązanie masz możliwość dostosowania go do swoich potrzeb. W zależności od tego w jaki sposób chcesz zwiększyć kontrolę i zapanować nad tym co dzieje się w Twojej firmie masz do wyboru dwa pakiety:
Opcja z automatycznym przydzielaniem zadań pracownikom oraz rejestracją czasu pracy. Integracja między modułami przyspieszająca proces związany z obsługą ticketów, rozliczaniem i fakturowaniem Klientów.
Najważniejsze funkcjonalności
Opcja z planowaniem pracy serwisantom z uwzględnianiem ich kalendarzy zajętości oraz dostępności wykorzystywanych zasobów. Dodatkowo możliwość zafakturowania Klienta po zrealizowanym zgłoszeniu.
Najważniejsze funkcjonalności
Korzystając z systemu zaoszczędzisz mnóstwo czasu, który teraz poświęcasz na przykład na przydzielanie zadań pracownikom. Dzięki temu masz możliwość obsłużenia nowych Klientów.
Obsługując Klientów w naszym systemie masz pewność, że nic Ci nie umknie. Także w przypadku rozliczania umów serwisowych na podstawie ilości bądź czasu poświęconego na obsługę.
Szybkość działania systemu daje gwarancję tego, że nie stracisz Klientów i od razu w razie potrzeby będziesz mógł zareagować. Łatwo odnajdziesz umowę czy dokumenty związane z Klientem.
Skomunikowani i zorganizowani pracownicy to podstawa działania każdej firmy. Korzystając z Firmotronu wyeliminujesz zewnętrzne komunikatory – wszystko dostępne w systemie.
Korzystanie z naszego systemu umożliwia lepszy i szybszy kontakt z Klientem na przykład poprzez udostępnianie im kilku kanałów komunikacji w tym Strefy Klienta.
Możliwość korzystania z wersji mobilnej systemu – aplikacja mFirmotron sprawi, że wszystkie najistotniejsze informacje będziesz miał na wyciągnięcie ręki.
Spotkaj się z nami w dogodnym dla Ciebie terminie i sprawdź jakie to proste.