Po okresie testowym, przy kolejnej próbie logowania, wyświetli się komunikat: “brak licencji, Twoja firma nie posiada licencji na dostęp do tego modułu lub minął termin jej ważności” oraz informacja: “Przejdź na stronę główną aby kupić licencję”
Po kliknięciu w link program kieruje na stronę z opcjami wyboru aplikacji oraz cennikiem. Po dokonaniu wyboru i kliknięciu “przejdź dalej” oraz dokonaniu płatności, można nadal korzystać z aplikacji.
Przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00 można kontaktować się z nami telefonicznie. Zachęcamy również do kontaktu mailowego. W sytuacjach awaryjnych również można się z nami kontaktować mailowo poza w/w godzinami, na pewno odpowiemy. Wszystkie dane kontaktowe znajdują się w zakładce “Kontakt” na naszej stronie.
Na stronie https://firmotron.pl/ w prawnej górnej części ekranu znajduje się przycisk “załóż konto”, klikając na przycisk, przechodzisz do rejestracji. Pojawi się formularz rejestracyjny, po wypełnieniu wszystkich danych i potwierdzeniu linku aktywacyjnego, zostanie założone konto na platformie Firmotron.
Przejdź do zakładki “dokumenty” – “faktury”, następnie wybierz dokument do którego chcesz dołączyć proces windykacji i naciśnij “edytuj”. Po lewej stronie na końcu dokumentu wybierz przycisk “pokaż ustawienia zaawansowane”, następnie wybierz “dodaj lub zmień proces windykacji” i zatwierdź. W ten sposób dodaje się standardowy proces systemowy. Aby zmienić standardowy proces windykacji w “ustawieniach” – “faktura”, zakładka ‘windykacja” wybierz “dodaj proces” i w tym miejscu ustalasz własny proces windykacji. Możesz również wprowadzić własne szablony maili windykacyjnych, wybierając “dodaj szablon“, w którym ustala się treść maili.
Po zalogowaniu się do Firmotronu, w prawym górnym rogu ekranu znajdują się “Ustawienia”. Klikając na zakładkę “Ustawienia ogólne”, należy wybrać “Użytkownicy” i “Dodaj użytkownika”. W tym miejscu wpisuje się dane kolejnych użytkowników, wybierając również moduły do których będą mieli dostęp. W tym miejscu określa się również uprawnienia użytkowników.
Tak, aby móc korzystać z aplikacji mobilnej należy podczas korzystania z modułu np. CRM365 na telefonie, wybrać w prawej, górnej części ekranu awatar (inicjały), rozwiną się “Ustawienia”. Z tego miejsca możesz pobrać aplikację mobilną na telefon.
Aby eksportować dane zawarte w dokumentach przejdź do zakładki “dokumenty” – “faktury”, wybierz przycisk “Wygeneruj JPK” i określ zakres dat dokumentów, na podstawie których generujesz JPK.
Tak, w Firmotronie jest dostępna aplikacja EventManager365. Jest doskonałym narzędziem do kompleksowej rejestracji osób na szkolenia, warsztaty, konferencje, kongresy itp. Za pomocą aplikacji można publikować wydarzenie, stworzyć wstępny kosztorys, rezerwować miejsca. Automatyczne generowanie raportów umożliwi szybkie tworzenie list obecności czy też identyfikatorów dla uczestników. Więcej informacji na temat programu i cenniku w zakładce “Nasze moduły”.
Tak, z czatu na pulpicie Firmotronu, tak jak i z funkcji tam dostępnych (kalendarz, lista zadań) może korzystać dowolna ilość osób z firmy, bez względu na ilość osób mających dostęp do poszczególnych modułów. Nie ponosi się przy tym dodatkowych opłat.
Wszystkie nasze aplikacje powstały we współpracy z przedsiębiorcami, którzy dawali nam cenne wskazówki rozwijające moduły Firmotronu. Dlatego każda informacja dotycząca modułów jest dla nas bardzo cenna i oczywiście będziemy rozmawiać z Panią o możliwościach wprowadzania zaproponowanych zmian w aplikacji.
Po zarejestrowaniu się do Firmotronu i uruchomieniu wersji testowej wybranego modułu, w zakładkach dostępny jest FAQ. Tam znajdują się najważniejsze informacje dotyczące obsługi poszczególnych aplikacji. Oczywiście możliwa jest również prezentacja zdalna lub spotkanie w trakcie którego omówimy funkcjonalności.